پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 (3)

S500 جدید تنها ۳٫۶ میلیارد تومان ناقابل !

چندی پیش بود که «مرسدس بنز» سرانجام از نسل جدید S کلاس رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چندی پیش بود که «مرسدس بنز» سرانجام از نسل جدید S کلاس رونمایی کرد. پس از انتشار عکس ها و مشخصات فنی رسمی این خودرو، اکنون «S کلاس W223» به صورت رسمی قیمت گذاری شده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

چندی پیش بود که «مرسدس بنز» سرانجام از نسل جدید S کلاس رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چندی پیش بود که «مرسدس بنز» سرانجام از نسل جدید S کلاس رونمایی کرد. پس از انتشار عکس ها و مشخصات فنی رسمی این خودرو، اکنون «S کلاس W223» به صورت رسمی قیمت گذاری شده است؛ نسخه پایه ای “S350d” در تریم استاندارد ویل بیس از ۹۳٫۴۳۸ یورو (۱۱۰٫۸۲۱ دلار) با مالیات و در تریم لانگ ویل بیس از ۹۶٫۰۹۴ یورو (۱۱۳٫۹۷۲ دلار) قیمت گذاری شده است.

این مدل از پیشرانه ۲٫۹ لیتری دیزلی با ۲۸۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ نسخه S350d نیز در ۶٫۴ ثانیه انجام می گیرد. این تریم با سیستم انتقال قدرت ۴Matic نیز قابل سفارش است. نسخه استاندارد ویل بیس ۴Matic با قیمت ۹۷٫۱۵۰ یورو (۱۱۵٫۲۲۴ دلار) و نسخه لانگ ویل بیس با قیمت ۹۹٫۸۰۶ یورو (۱۱۸٫۳۷۵ دلار) قابل سفارش است.

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 (4)

پس از مدل مورد بحث، نوبت به “S400d” می رسد. نسخه های استاندارد و لانگ ویل بیس ۴Matic این مدل نیز به ترتیب با ۱۰۳٫۹۹۴ یورو (۱۲۳٫۳۴۱ دلار) و ۱۰۶٫۹۹۸ یورو (۱۲۶٫۹۰۵ دلار) قابل سفارش هستند. پیشرانه دیزلی این مدل ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز در ۵٫۴ ثانیه انجام می شود.

مدل “S450 4Matic” تنها در نسخه لانگ ویل بیس قابل سفارش است و قیمت آن از ۱۰۶٫۶۵۰ یورو (۱۲۶٫۴۹۲ دلار) آغاز می شود. این مدل از پیشرانه ۳ لیتری بنزینی با ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ آن نیز در ۵٫۱ ثانیه صورت می گیرد. در نهایت، نوبت به مدل بالارده “S500 4Matic” می رسد که قیمت آن از ۱۱۵٫۱۳۰ یورو (۱۳۶٫۵۴۹ دلار) برای نسخه استاندارد و ۱۱۷٫۷۸۶ یورو (۱۳۹٫۷۰۰ دلار) برای نسخه لانگ آغاز می شود.

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 (6)

پیشرانه ۳ لیتری این مدل نیز ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ این مدل تنها در ۴٫۹ ثانیه انجام می گیرد. تمامی مدل های نسل جدید مرسدس بنز S کلاس از بیشینه سرعت محدودشده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بهره می برند و انتقال قدرت در آن ها توسط جعبه دنده ۹ سرعته خودکار انجام می شود.

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 (2)

همانند تمامی نسل های مرسدس بنز S کلاس، در نسل W223 نیز آپشن های متعددی قابل سفارش است. به طور مثال، آپشن نمایشگر سه بعدی راننده با قیمت ۱٫۱۴۸ یورو (۱٫۳۶۲ دلار)، نمایشگر هدآپ با افزونه واقعیت مجازی با قیمت ۳٫۴۶۸ یورو (۴٫۱۱۴ دلار)، راهنمای داخلی MBUX با قیمت ۶۲۶ یورو (۷۴۳ دلار)، نورپردازی داخلی مخصوص با قیمت ۹۱۶ یورو (۱٫۰۸۷ دلار)، digital light با قیمت ۲٫۱۹۲ یورو (۲٫۶۰۰ دلار)، فرمان پذیری چرخ های عقب با قیمت ۱٫۵۰۸ یورو (۱٫۷۸۹ دلار) و کیسه هوای سرنشین عقب با قیمت ۵۸۰ یورو (۶۸۸ دلار) قابل سفارش هستند.

در بازار اروپا، اولین نمونه های مرسدس بنز S کلاس W223 تا ماه دسامبر به مشتریان تحویل داده می شوند، در حالی که، در بازار آمریکا اولین نمونه ها تا سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ وارد خاک این کشور می شوند.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 معرفی شد

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

آشنایی با لیموزین زره پوش مرسدس بنز

تسلا 2 سال از سایر خودروسازان جلوتر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی