پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز E کلاس مدل 2021

مرسدس بنز محصولاتش را از راه دور تعمیر خواهد کرد

شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروهای تولیدی توسط خودروسازان مطرح جهان به خاطر بهره‌گیری از انواع سنسورها و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروهای تولیدی توسط خودروسازان مطرح جهان به خاطر بهره‌گیری از انواع سنسورها و سیستم‌های پیچیده، روز به روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند. اگر چه این امر فاکتورهایی چون راحتی استفاده و ایمنی را ارتقا داده، اما تعمیر خودروهای جدید را نیز دشوارتر از قبل کرده است.

شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد.

مرسدس بنز S کلاس جدید مدل 2021

در این سرویس تکنسین‌های مرسدس بنز در ایالات متحده به عینک‌های هولولنز 2 و نرم‌افزار Dynamics 365 Remote Assist مجهز می‌شوند. این عینک‌ها تکنسین‌های شاغل در 383 نمایندگی مرسدس بنز را قادر می‌سازند با متخصصان هر حوزه ارتباط برقرار ‌کنند تا دیگر لزومی بر مراجعه حضوری آنها که فرایندی زمان‌بر و پرخطر در شرایط کنونی است، وجود نداشته باشد.

به لطف سرویس جدید مرسدس بنز، متخصصان این کمپانی در آلمان یا حتی دیگر کشورها می‌توانند آنچه را که یک تکنسین هزاران کیلومتر دورتر با هولولنز 2 می‌بیند، مشاهده نموده و در صورت نیاز با کشیدن فلش یا خطوطی، توجه تکنسین را به بخشی معین جلب کنند.

خدمات مجازی مرسدس بنز

در حال حاضر سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور (Virtual Remote Support) به مدت دو سال است که در چند نمایندگی مرسدس بنز تست می‌شود و اینک نوبت به نمایندگی‌های آمریکا رسیده تا از آن بهره‌مند شوند.

انتظار می‌رود استفاده از سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور، باعث افزایش توان عملیاتی بخش خدمات مرسدس بنز و کاهش زمان تعمیر خودروهای معیوب شده و در نهایت بهبود میزان رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد. علاوه‌بر این، تکنسین‌ها و متخصصان مرسدس بنز هم با فاصله اجتماعی و بدون نیاز به انجام سفرهای بعضا طولانی خواهند توانست وظایف خود را انجام دهند.

آنطور که خودروساز اشتوتگارتی اعلام کرده، هزینه تجهیز هر نمایندگی به سرویس جدید حدود 10 هزار دلار است. این مبلغ کلیه سخت‌افزارهای مورد نیاز، نرم‌افزار و مجوز استفاده چهار ساله را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

مسافری از آینده!/ هر آنچه می خواهید از مرسدس بنز S کلاس جدید بدانید

S500 جدید تنها ۳٫۶ میلیارد تومان ناقابل !

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 معرفی شد

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی