پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات مدیران خودرو .

کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام

طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ مهر ۱۳۹۹

طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم شد.

این ارزیابی در حوزه های شبکه های نمایندگی ، فنی و مهندسی ، گارانتی ، قطعات یدکی و انبار و سیستم مدیریت آن صورت گرفته است.

شایان ذکر است که سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ششم شده بود که امسال شاهد ارتقاء آن هستیم .

در این ارزیابی پانزده شرکت خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفتند که پس از ایساکو ( خدمات پس از فروش ایران خودرو) ، بهمن موتور، پارس خودرو و سایپا، مدیران خودرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

در ساله ای اخیر شرکت مدیران خودرو با ارتقاء کیفی و تنوع محصولات ، توجه ویژه ایی به موضوع خدمات پس از فروش کرده در همین راستا اقداماتی شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات ، آموزش پرسنل شبکه خدمات و تامیین مناسب قطعات یدکی را در دستور کار خود قرار داده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

خدمات مدیران خودرو

انتهای پیام/

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

مدرن ترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو افتتاح شد

چگونه ام وی ام 315 پلاس بخریم؟

دوراهی ناگزیر!/ افزایش قیمت خودرو یا خاموشی چراغ خطوط تولید؟!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی