طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
براساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 98 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به کسب رتبه 2 و مقام پنجم شد.
این ارزیابی در حوزه های شبکه های نمایندگی ، فنی و مهندسی ، گارانتی ، قطعات یدکی و انبار و سیستم مدیریت آن صورت گرفته است.
شایان ذکر است که سال گذشته شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه ششم شده بود که امسال شاهد ارتقاء آن هستیم .
در این ارزیابی پانزده شرکت خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار گرفتند که پس از ایساکو ( خدمات پس از فروش ایران خودرو) ، بهمن موتور، پارس خودرو و سایپا، مدیران خودرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است.
در ساله ای اخیر شرکت مدیران خودرو با ارتقاء کیفی و تنوع محصولات ، توجه ویژه ایی به موضوع خدمات پس از فروش کرده در همین راستا اقداماتی شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات ، آموزش پرسنل شبکه خدمات و تامیین مناسب قطعات یدکی را در دستور کار خود قرار داده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید