پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 6

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

خودرو آریزو 6 مدیران خودرو به عنوان لوکس ترین سدان تولیدی بازار کشور توانست رتبه برتر را در ارزیابی APEAL از آن خود کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس گزارش نظرسنجی مشتریان در خصوص عملکرد اجرا و چیدمان خودرو، معروف به APEL که در سال 1398 توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

خودرو آریزو 6 مدیران خودرو به عنوان لوکس ترین سدان تولیدی بازار کشور توانست رتبه برتر را در ارزیابی APEAL از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس گزارش نظرسنجی مشتریان در خصوص عملکرد اجرا و چیدمان خودرو، معروف به APEL که در سال 1398 توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران از بین 24.396 مالک خودرو. صورت گرفت، 59 مدل محصول از 6 شرکت عرضه کننده خودرو مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بین 5 کشور عرضه کننده خودرو ، ژاپن با 738 امتیاز رتبه نخست ، چین با کسب 716 امتیاز رتبه دوم ، کره با کسب 703 امتیاز رتبه سوم ، فرانسه با کسب 654 امتیاز رتبه چهارم و ایران با کسب 641 امتیاز رتبه پنجم را کسب کرد.

در همین راستا میزان رضایت از خودرو آریزو 6 مدیران خودرو با 790 امتیاز در صدر ، هیوندای آزرا عرضه شده توسط کرمان موتور به عنوان تنها خودرو وارداتی با 788 امتیاز رتبه دوم ، مزدا3 با 744 امتیاز رتبه سوم ، پژو 2008 با 741 امتیاز رتبه چهارم و دنا پلاس ایران خودرو با 722 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

ارزیابی APEAL چیست ؟

این ارزیابی توسط سازمان استاندارد و کیفیت ایران (ISQI) ایران انجام می شود که در کنار بحث کیفی از مهمترین شاخصه های رضایت مشتری است که به بررسی شاخصه هایی چون سیستم تهویه مطبوع ( طراحی خروجی سیستم و ابزار کنترلی ) ، صندلی ها (دقابلیت تنظیم صندلی ، طراحی صندلی و پشت سری ها ) قابلیت دید و ایمنی (طراحی برف پاکن ها و شیشه شورها ، آینه ها و ایربگ ها ) سیستم صوتی و وسائل تزئینی ( تجهیزات رادیو پخش ، بلندگوها و رینگ ها ) طراحی داخلی و خارجی ( طراحی داشبورد –آمپرها ، گیج ها و چراغ ها و….) ارگونومی راننده ( طراحی آفتابگیر ، امکانات جانبی روی فرمان ، دنده و ترمز دستی و….) به عنوان عوامل اصلی از انتخاب و رضایت از یک محصول شناخته می شود.

آریزو 6

اما در مورد خودرو برتر این نظرسنجی :

خودرو آریزو 6 مدیران خودرو توانست رتبه برتر این نظر سنجی را از آن خود کند. لوکس ترین سدان تولیدی حاضر در بازار ایران که از اواخر سال 97 وارد بازار شد و توانست با طراحی کاملا مدرن و لوکس خود در کنار موتور پر بازده و گیربکس 9 سرعته سی وی تی به سرعت جای خود را در بازار ایران پیدا کند.

این سدان لوکس مدیران خودرو همچنین از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی اعم از ایربگ های جانبی و پرده ایی ، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ، ضد لغزش ، کنترل در سربالایی ، اتوهلد ، ترمز پارک برقی دوربین 360 درجه و صندلی راننده با تنظیم برقی به همراه گرمکن صندلی های جلو برخوردار است تا در کنار طراحی جذاب و کیفیت بالای متریال و موتور و گیربکس قدرتمند ، فضای داخلی راحت و مناسب و جادار بتواند بالاترین درجه رضایت را از آن خود کند.

انتهای پیام/

آریزو 6 مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز

آریزو 6، سدان شیک مدیران خودرو

اولین سری از خودرو چری آریزو 6 تحویل مشتریان شد + تصویر

آریزو 6، سدانی جذاب و مدرن

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی