پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو6

آریزو 6، سدان شیک مدیران خودرو

طراحی جذاب یکی از پارامترهای اصلی در کنار دیگر موارد برای خرید خودرو بوده و این روزها بسیاری از خریداران خودرو به دنبال خودرویی زیبا و متفاوت هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طراحی خودرو به عنوان یک رکن کلیدی در کنار سایر پارامترها مانند امکانات رفاهی، ایمنی و فنی شمرده می ‌شود. انتخاب […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

طراحی جذاب یکی از پارامترهای اصلی در کنار دیگر موارد برای خرید خودرو بوده و این روزها بسیاری از خریداران خودرو به دنبال خودرویی زیبا و متفاوت هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طراحی خودرو به عنوان یک رکن کلیدی در کنار سایر پارامترها مانند امکانات رفاهی، ایمنی و فنی شمرده می ‌شود.

انتخاب یک خودرو با طراحی خاص یک حس متفاوت را به لحاظ روانی در خریدار ایجاد می کند از همین روی بسیاری به سمت خودروهایی با طراحی ساختارشکن و مدرن می‌روند.

یکی از این خودروها که در حال حاضر مدرن ترین و لوکس ترین سدان موجود بازار است، خودرو آریزو 6 مدیران خودرو است که از سال گذشته و به تعداد محدود وارد بازار شده و به نوعی افرادی که به دنبال یک خودروی خاص هستند را به سمت خود جذب کرده است.

جلو پنجره ایکس شکل در نمای جلو حس شکوه و قدرت را القا می‌کند و خطوط روی بدنه بر طبق المانهای روز خودروهای اروپایی شکل گرفته است.

قطعاً خودروی آریزو 6 یک خودروی گیرا است که توجهات را به خوبی جذب می‌کند.

یک سدان که حس طراحی آن هم لوکس است و هم اسپرت و سبک نوین طراحی را نشان می‌دهد.

با باز کردن درب خودرو وارد فضایی بیش از حد انتظارتان خواهید شد. کیفیت قطعات پلاستیکی در حد بالایی قرار دارد و داشبورد خودرو با پوشش نرم فوم پوشانده شده که حس کیفیت بالا را می‌ دهد.

چراغ روشنایی رو داشبورد و درب‌ها حس خودروهای لوکس تر را می‌دهد و همچنین پوشش چرمی روی داشبورد و درب‌ها حس یک خودروی کاملاً لوکس را می‌دهد.

صندلی ها بسیار با کیفیت و ارگونومی بالا هستند و دوخت الماسی آنها حس بسیار لوکس و جذابی را منتقل می‌کند.

فضای جای پا و استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است، اما نکته مهم داشبورد خودرو است که شبیه به طراحی بسیار زیبای محصولات آئودی است و دقیقاً حس یک خودروی آلمانی را می‌دهد.

از سوی دیگر کنسول لمسی برای تنظیمات مشابه خودروی رنج رور ولار است که در مجموع حس با وقار بودن خودروهای اصیل بریتانیائی را نشان می‌دهد.

با روشن شدن موتور 1.5 توربو و هماهنگی با گیربکس 9 سرعته سی وی تی نسل جدید حرکت چابک با صدای کم و روان بودن خودرو را احساس می‌کنید تا به همراه لیست معقول و مناسب از امکانات رفاهی و ایمنی چون ایربگهای جانبی و پرده ایی، سیستم ایی اس پی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی و همچنین سیستم ترمز پارک برقی و اتوهلد، دوربین 360 درجه و سایر امکانات دیگر شاهد پیوند خوب طراحی و مهندسی، کیفیت و امکانات مناسب برای یک سدان مدرن و جذاب باشیم.

انتهای پیام/

ام وی ام ایکس 33 جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس 33

تیگو 5 مدیران خودرو ، شاسی بلندی جادار و مطمئن برای خانواده های ایرانی

چرا ام وی ام ایکس 33 در بازار ایران موفق بود؟

ام وی ام 315 ، هاچ بک ایمن و راحت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی