خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند

خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستاي ارتقاي رضایتمندي مشتريان محصولات شركت بهمن موتور، طرح تخفیفات پاییزه از تاريخ 12 مهر تا 16 آبان ماه در 82 نمايندگي‌ منتخب در سراسر كشور اجرا مي کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا توکلی طرقی مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن گفت: طبق برنامه تنظیم شده، طرح “تخفیفات پاییزه” جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شرکت بهمن موتور از 12 مهر ماه به مدت 26 روز کاری اجرا می شود.

توکلی طرقی در خصوص خدمات قابل ارائه این طرح توضیح داد: به طور کامل بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز و هیدرولیک، منبع آب شیشه شور و…)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن ها و نور چراغ ها رایگان است. علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ و تعویض فیلترها و روانکارها بدون پرداخت اجرت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار 20 درصد تخفیف درقیمت فیلترها و روانکارها و 50 درصد تخفیف به مشتریان در اجرت سرویس های ادواری ارائه می کنیم.
توکلی با اشاره به اینکه طرح مذکور تا شانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دارندگان خودروهای هاوال H2 و H9،B30، ، مزدا 3، وانت کاپرا و کارا شامل این طرح می شوند و می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت بهمن موتور در سطح کشور از خدمات ویژه استفاده کنند.

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن با اشاره به اینکه 82 نمایندگی بهمن موتور در سطح کشور آماده خدمت‌رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مراجعه کنندگان هستند، تصریح کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشتریان استان تهران و البرز می توانند به صورت غیر حضوری و در مکان مورد نظر خود از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، با شماره گیری 48081 یا نرم افزار موبایل گروه بهمن درخواست‌ خود را ثبت و از این طرح استفاده کنند.

همچنین می توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی ها، به سایت گروه بهمن مراجعه کنند.

لینک نصب موبایل اپ :

گزارش خودرو

https://bahman.ir/page/after-sale-services

لینک نوبت دهی اینترنتی :

https://bahman.ir/online-service/Booking/bm

لینک مشاهده نمایندگان ارائه دهنده طرح تخفیفات پاییزه :

https://bahman.ir/uploads/ckeditor/list-tarhe-payiz99.pdf

انتهای پیام/

نمایندگان گروه بهمن از تلاش های خود در رتبه بندی خدمات پس از فروش سخن گفتند

گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد

کامیونت شیلر ایرانی به سوی بازارهای صادراتی منطقه حرکت کرد

تعمیرگاه نوین بهمن موتور آماده ارائه خدمات فاخر به مشتریان

تامين قطعات محصولات گروه بهمن در ٤٨ ساعت

رشد ۲۰۰ درصدی تولید در بهمن دیزل، نشان دستیابی به جهش تولید

ایساکو KTL تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!