پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری گروه بهمن

تامين قطعات محصولات گروه بهمن در ٤٨ ساعت

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن با موضوع برنامه هاي فروش و خدمات پس از فروش اين گروه خودروسازي با حضور مديران اين شركت و خبرنگاران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امير مير منصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازي بهمن در نشست ضمن ارائه گزارش از فعاليت هاي اين […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

نشست خبري گروه خودروسازي بهمن با موضوع برنامه هاي فروش و خدمات پس از فروش اين گروه خودروسازي با حضور مديران اين شركت و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امير مير منصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازي بهمن در نشست ضمن ارائه گزارش از فعاليت هاي اين گروه خودروسازي در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گفت: در ايران برخلاف الگوهاي جهاني شركت هاي خدمات پس از فروش از شركت مادر مستقل هستند.

وی ادامه داد: در گروه بهمن اين تغيير ساختار در چهار سال قبل انجام شده است و اين باعث شده شركت هاي خدمات و فروش ما هميار هم باشند نه رقيب هم.

وی با اشاره به سختي هاي حاصل از تحريم افزود: شرايط واقعا سخت است اما موضوع رضايت مندي مشتريان پايان ندارد و وقتي سطح كيفيت خدمات بالا مي رود، انتظار مشتريان هم بالا مي رود.

ميرمنصف افزود: خوشبختانه توانستیم در حوزه خدمات پس از فروش، فروش و رضايت مندي مشتريان در سال قبل موفقيت هايي به دست آوريم اما در آخرين گزارش ISQI توانستيم در بخش كيفيت خدمات پس از فروش رتبه دوم را ميان خودروسازان و واردكنندگان داخلي به دست بياوريم.

وی ضمن تشريح شرايط در بخش تامين قطعات در خدمات پس از فروش گفت: سياست هاي گروه بهمن در اين حوزه به گونه ايي است كه از زماني كه محصول را توليد ميكنيم تا زماني که طبق يك استاندارد مشخص قطعات يدكي در انبارهاي گروه بهمن نباشد آن محصول را به بازار ارائه نمي كنيم.

در گروه بهمن يكي از مهمترين مسائل در مذاكرات تامين قطعات يدكي و دانش فني است.

مدير فروش گروه بهمن تصريح كرد: در خصوص حمایت محصولات بهمن در بازار قطعات كه پر شده از قطعات تقلبي، گروه بهمن در این راستا يك بسته بندي خاص براي قطعات در نظر گرفته است كه ليبل و هولوگرام خاص خود را دارد كه مشتريان مي توانند به كمك پیامک اين قطعات را از سامانه گروه بهمن استعلام كنند.

مير منصف در خصوص شاخص هايي که باعث شده گروه بهمن در حوزه كيفيت خدمات پس از فروش موفق عمل كند گفت: كاهش زمان انتظار مشتري و ارائه خدمات با كيفيت كه حاصل تامين قطعات مناسب، آموزش نيروها و حتي تغييرات فيزيكي مراكز خدماتي است راهبرد ما بوده است و حتي قطعات را ظرف نهايت ٤٨ ساعت به صورت هوايي يا زميني به مشتريان در سراسر كشور مي رسانيم.

اين مدير گروه بهمن ضمن اشاره به وظيفه تامين قطعات قانوني توسط خودروسازان گفت: گروه بهمن حتي تا بعد از زمان قانوني ١٠ ساله براي تامين قطعات نيز خود را موظف مي داند كه قطعات مورد نياز را تامين كند و به همين دليل حتي امروز قطعات مزدا ٣٢٣ هم تامين مي شود.

انتهای پیام/

رشد ۲۰۰ درصدی تولید در بهمن دیزل، نشان دستیابی به جهش تولید

آغاز پیش فروش کامیونت شیلر گروه بهمن

بهمن پس از رتبه نخست در خدمات فروش، این بار در خدمات پس از فروش می درخشد

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی