پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

همراه اول چطور برنده رسمی طرح ملی ترابردپذیری است؟

همراه اول با تراز مثبت 71 هزار و 876 در مقابل تراز منفی رایتل و ورودی ناچیز ایرانسل، با اقبال بیشتری از سوی مشترکین روبرو بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برخلاف اظهارات و تصورات اغلب فعالان حوزه تلکام که به صراحت عنوان می‌کردند «با اجرای ترابردپذیری، همراه اول مشترکان بسیار زیادی از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

همراه اول با تراز مثبت 71 هزار و 876 در مقابل تراز منفی رایتل و ورودی ناچیز ایرانسل، با اقبال بیشتری از سوی مشترکین روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برخلاف اظهارات و تصورات اغلب فعالان حوزه تلکام که به صراحت عنوان می‌کردند «با اجرای ترابردپذیری، همراه اول مشترکان بسیار زیادی از دست خواهد داد»، اما خروجی آماری اجرای این طرح ملی که به زعم وزیر ارتباطات وقت، «وزن‌کشی واقعی بین اپراتورهاست» ، چیز دیگری می‌گوید!

همراه اول با تراز مثبت 71 هزار و 876 در مقابل تراز منفی رایتل و ورودی ناچیز ایرانسل، با اقبال بیشتری از سوی مشترکین روبرو بوده است.

همراه اول در سال‌های اخیر با ارائه فناوری‌های نوین، سطح گسترده خدمات، پوشش‌دهی بهتر و نسل‌های جدید ارتباطی توانسته رضایت مشترکین را جلب کند. به همین دلیل نیز هم‌تراز مثبت ورودی دارد و هم کمترین ریزش مشترکین را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

نیاز اصلی کشور تامین محتوای منطبق با رشد فناوری است

خدمات ویژه همراه اول به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود

ثبت رکورد بیش از ۶.۵ میلیون تماشای محرمی

جایزه ویژه همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت های اعتباری خاموش

همراه اول جوایز جشنواره تبلیغات ایران را درو کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی