پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار لاستیک

ثبت‌نام دولتی لاستیک تمام نشده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران با اشاره به اینکه ثبت‌نام دولتی لاستیک تمام نشده گفت: سامانه‌های فروش لاستیک با برخی اختلال مواجه شده است که به زودی رفع می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اواخر شهریور ماه بود که خسرو ابراهیمی‌نیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از فروش لاستیک سهمیه‌بندی خبر داد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران با اشاره به اینکه ثبت‌نام دولتی لاستیک تمام نشده گفت: سامانه‌های فروش لاستیک با برخی اختلال مواجه شده است که به زودی رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اواخر شهریور ماه بود که خسرو ابراهیمی‌نیا، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از فروش لاستیک سهمیه‌بندی خبر داد حالا اما سامانه فروش لاستیک دولتی با برخی مصائب و اختلال همراه است.

در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران در پاسخ به این پرسش که آیا ثبت‌نام دولتی لاستیک تمام شده است یا خیر؟ گفت: ثبت‌نام دولتی لاستیک تمام نشده است هر زمان که مردم قصد خرید لاستیک داشته باشند می‌توانند به سایت فروش لاستیک مراجعه کنند و کالای خود را بخرند. هر چند که این روزها سامانه‌های فروش لاستیک با برخی اختلال مواجه شده است که امیدواریم این اختلال بزودی برطرف شود.

داوود سعادتی افزود: فعلا با عرضه لاستیک از طریق سامانه‌های فروش لاستیک در بازار وضعیت مناسبی دارد و کمبود لاستیک در بازار مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

مشکلی برای تامین لاستیک تا پایان سال نداریم

تاریخ انقضا لاستیک کجا درج شده است؟

افزایش بیش از 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین/ یک حلقه لاستیک 16 میلیون تومان!

التهاب بازار ناشی از قصور تولیدکنندگان نیست

ثبت لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت/ افراد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند سالی یک جفت لاستیک دریافت می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی