پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات شرکت KTL (1)

آغاز کمپین سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) توسط نماینده رسمی هیوندایی

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندایی موتور در ایران از شنبه 19 مهر ماه طرح سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) را در کشور آغاز می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این طرح که تا یکم آبان ماه ادامه خواهد داشت، در راستای ارائه خدمات با […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندایی موتور در ایران از شنبه 19 مهر ماه طرح سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) را در کشور آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این طرح که تا یکم آبان ماه ادامه خواهد داشت، در راستای ارائه خدمات با کیفیت و با تخفیف های ویژه به مالکین خودروهای هیوندایی اجرا می شود.

با توجه به لزوم استفاده از قطعات اورجینال در خودروهای پیشرفته هیوندایی و در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتریان KTL ( شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو) تخفیف های ویژه ای را در این طرح در نظر گرفته است که شامل 10 درص تخفیف برای فیلتر روغن موتور و هوا، 20 درصد تخفیف فیلتر تهویه مطبوع، 10 درصد تخفیف برای شمع موتور و 20 درصد تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron) می شود. ضمنا KTL تا 50 درصد تخفیف اجرت برای سرویس های ادواری را نیز برای مشتریان درنظر گرفته است.

گفتنی است با توجه به افزایش قطعات یدکی غیر اورجینال و بی کیفیت در بازار که گاهی با قیمت های قطعات اورجینال فروخته می شوند، مالکین خودروهای هیوندایی باید ر انتخاب محل سرویس ادواری خودروهای خود دقت بیشتری را مد نظر قرار دهند. موضوعی که به نظر می رسد اهمیت انتخاب نماینده رسمی برای انجام سرویس های خودرو را دوچندان می کند.

انتهای پیام/

شوق زندگی به هیبریدی ها بازگشت/ انجام خدمات پس از فروش و گارانتی سوناتا هیبرید در ایران توسط KTL

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی