پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

درآمدزایی جدید شرکت ولوو!

طبق قانون اتحادیه اروپا، متوسط میزان انتشار CO2 ناوگان خودروسازان باید به 950 گرم کاهش یابد به همین علت برخی از خودروسازان گواهی آلایندگی هوای خود را به خودروسازان رقیب که برای دستیابی به قوانین جدید در تلاش هستند نیز می فروشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امروزه فروش مدل های هیبرید ولوو در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۹

طبق قانون اتحادیه اروپا، متوسط میزان انتشار CO2 ناوگان خودروسازان باید به 950 گرم کاهش یابد به همین علت برخی از خودروسازان گواهی آلایندگی هوای خود را به خودروسازان رقیب که برای دستیابی به قوانین جدید در تلاش هستند نیز می فروشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امروزه فروش مدل های هیبرید ولوو در اروپا بسیار بالا بوده و این خودروها به سرعت فروخته می‌شوند. همین عامل به این شرکت اجازه می‌دهد که نه تنها به راحتی با متوسط میزان انتشار CO2 در اروپا مطابقت داشته باشند بلکه بتواند گواهی آلایندگی هوای خود را به خودروسازان رقیب که برای دستیابی به قوانین جدید در تلاش هستند نیز بفروشد.

طبق قانون اتحادیه اروپا، خودروسازان در هنگام فروش خودرو باید به این نکته توجه داشته باشند که متوسط میزان انتشار CO2 ناوگان خود را به 950 گرم در کیلومتر کاهش دهند. در غیر اینصورت متحمل جریمه های سنگینی می‌شوند.

این قوانین همچنین به خودروسازان اجازه می‌دهد تا هنگام فروش خودروهای تمام برقی یا هیبریدی، این گواهی را به دست آورند و بتوانند در دستیابی به محدودیت های جدید از آن استفاده کنند و یا به دیگر خودروسازان بفروشند.

ولوو گفت که تقریبا از هر سه خودرویی که در سال جاری در اروپا فروخته شده است یک دستگاه هیبریدی وجود داشته و تعداد کمی از آن ها خودروهای الکتریکی تحت عنوان ولوو و پولستار بوده است.

کارلا دی گیزلیر، مدیر مالی ارشد ولوو، در گفتگویی با فایننشال تایمز گفت ما در این زمینه وضعیت خوبی داریم و قطعا جریمه ای پرداخت نخواهیم کرد. حتی در صورت تمایل رقبا، قادر به حمایت از آن ها نیز هستیم. او همچنین افزوده است که این شرکت در حال حاضر با کسی در حال مذاکره نیست.

به دست آوردن گواهینامه آلایندگی هوا از خودروسازان رقیب، اقدامی ایمن برای جلوگیری از پرداخت جریمه های سنگین در اروپا است.

فیات کرایسلر پس از خرید این گواهی نامه از تسلا، به قوانین اتحادیه اروپا پایبند است در صورتی که فولکس واگن بعد از مواجه شدن با تاخیر در برنامه ی تولید و راه اندازی خودروهای الکتریکی، با توجه به تقاضای شدید شاسی‌بلند الکتریکی ام جی ZS، با این شرکت بریتانیایی-چینی قرارداد بست.

ولوو همچنین از فروش اولین اوراق قرضه سبز خود به ارزش 500 میلیون یورو (585 میلیون دلار) خبر داد و افزود که این مبلغ برای سرمایه گذاری در مدل های الکتریکی آینده مصرف خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

راننده خودرو خودران اوبر متهم به قتل یک دوچرخه سوار شد

جدیدترین خودرو کلاسیک ولوو معرفی شد

چرا ولوو سرعت محصولاتش را محدود می کند؟

اهداف ولوو دیگر دست نیافتنی نیست!

نخستین محصول برقی ولوو سال آینده به بازار عرضه می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی