پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

علت کسر بنزین از سهمیه کارت های سوخت چیست؟

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، اگر فرایند سوخت گیری به درستی انجام شود قطره ای از سهمیه سوخت افراد کسر نمی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اگر فرایند سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت شخصی انجام شود به هیچ عنوان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، اگر فرایند سوخت گیری به درستی انجام شود قطره ای از سهمیه سوخت افراد کسر نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اگر فرایند سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت شخصی انجام شود به هیچ عنوان از سهمیه افراد کسر نخواهد شد.

وی ضمن تاکید بر استفاده درست از کارت سوخت، اظهار کرد: میزان کاهش بسته به پیمایشی که توسط دستگاه صورت می‌گیرد، متفاوت است اما ممکن است گاهی به علت استفاده نادرست از کارت یک یا دو لیتر میزان سهمیه کاهش یابد.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی علت این مساله این است که وسط عملیات سوخت‌گیری کارت خارج می‌شود، به محض این‌که سوخت‌گیری انجام و نازل سر جایش قرار گرفت، قطع‌کن نازل فعال می‌شود و پیام “لطفا کارت خود را بردارید” روی صفحه مانیتور ظاهر می‌شود که اگر فرد در این زمان کارت خود را خارج کند، هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

کاهی اظهار کرد: توصیه ما این است که حتما پس از ظاهر شدن عبارت “لطفا کارت خود را بردارید”، به خروج کارت خود اقدام کنند چراکه در غیر این صورت، ممکن است یک یا دو لیتر کاهش سهمیه برای فرد اتفاق بیفتد و علت این است که هنوز ارتباط قطع‌کن نازل با سامانه برقرار نشده است.

وی با بیان اینکه امکان ندارد حتی اگر فرد شرایط سوخت گیری را به درستی رعایت نکند، بیش از چهار لیتر از سهمیه فرد کاسته شود، گفت: اگر افراد متوجه کاهش سهمیه بیش از چهار لیتر در کارت های سوخت خود شدند می توانند این مساله را از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ پیگیری کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مجلس طرحی برای تغییر قیمت بنزین و کاهش سهمیه ندارد

علت کاهش سهمیه سوخت برخی وانت بارها چیست؟

با چراغ بنزین روشن، رانندگی ممنوع!

ابلاغ مصوبه افزایش حق العمل جایگاه داران سوخت

فروش بنزین سوپر در جایگاه ها کاهش یافته است

حداکثر 2 درصد از مجموع نازل‌های سوخت کشور غیراستاندارد است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی