پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

حتی یک معامله خودرو هم در بازار صورت نگرفته است

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: قیمت‌های اعلامی در فضای مجازی غیر واقعی بوده و هیچ معامله‌ای با این نرخ‌ها انجام نمی‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت الله کاشانی‌نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در مورد اعلام قیمت‌های نجومی در سایت‌ها و فضای مجازی برای انواع خودرو گفت: قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: قیمت‌های اعلامی در فضای مجازی غیر واقعی بوده و هیچ معامله‌ای با این نرخ‌ها انجام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت الله کاشانی‌نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در مورد اعلام قیمت‌های نجومی در سایت‌ها و فضای مجازی برای انواع خودرو گفت: قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده و بنوعی بازار قفل شده است. بنابراین قیمت‌های اعلامی در فضای مجازی غیر واقعی بوده و هیچ معامله‌ای با این نرخ‌ها انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: حتی بسیاری از نمایشگاه‌داران در بیست روز اخیر حتی یک معامله نیز انجام نداده‌اند و تنها نظاره‌گر بازار و قیمت‌های غیرواقعی هستند. بنابراین چون هیچ معامله‌ای انجام نمی‌شود از همین روی نمی‌توان ارزیابی قیمت نیز داشت.

این کارشناس رسمی بازار خودرو تصریح کرد: متاسفانه کسانی که بدلیل مساحت مغازه یا هر مشکل دیگر نمی‌توانند مجوز کسب و کار را از اتحادیه بگیرند اقدام به فعالیت در سایت‌ها و فضای مجازی می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

لزوم اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو

بازار خودرو، محفلی برای سوداگری در آینده

وجود ظرفیت بالای داخلی سازی قطعات به منظور جلوگیری از خروج ارز

27 درصد بازار خودرو جهان در اختیار خودروهای برقی قرار خواهد گرفت

ممنوعیت واردات عامل انحصاری شدن بازار خودرو/ تورم منفی شود قیمت خودرو کاهش می یابد

عرضه خودرو با نرخ کارخانه در بورس بسیار بهتر از فروش از طریق قرعه‌کشی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی