پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توسعه_خودرو_خودروسازی_تولید خودرو

کمک دولت برای خالی کردن انبار خودروسازان

سخنگوی دولت: با تسهیلات 25 میلیونی خودرو ابتدا باید انبار خودروسازان خالی شود و سپس باید با افزایش کیفیت خودرو را با قیمت مناسبی عرضه نمایند. در حالی با اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی و اجرای سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی، تسهیلات 25 میلیون تومانی برای تحریک تقاضا به بازار تزریق خواهد شد که نوبخت خطاب […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۴

سخنگوی دولت: با تسهیلات 25 میلیونی خودرو ابتدا باید انبار خودروسازان خالی شود و سپس باید با افزایش کیفیت خودرو را با قیمت مناسبی عرضه نمایند.

در حالی با اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی و اجرای سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی، تسهیلات 25 میلیون تومانی برای تحریک تقاضا به بازار تزریق خواهد شد که نوبخت خطاب به خودروسازان تاکید کرد: باید در ازای این اقدام کیفیت تولیدات خود را افزایش و با قیمت مناسبی عرضه کنند.

سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به این تسهیلات و همچنین اثر آن در چرخه اقتصادی داشته و با این توضیح که صنعت در رشد اقتصادی سهم قابل توجهی دارد و بخش خودرو در صنعت واقعا محرک و اثر آفرین است از انتظارات مردم از خودروسازان نیز سخن گفته است. نوبخت اعلام کرد که بیان انتظارات و مطالباتی را که مردم و مصرف‌کنندگان نسبت به بخش خودرو دارند، بارها شنیده‌ایم و آنها انتظار دارند که خودروها با کیفیت بیشتر و قیمت مناسب‌تری عرضه شود و من در بازدید از ایران خودرو مطالبات مصرف‌کنندگان را مطرح کردم.

وی به درخواست دولت از خودروسازان در مقابل شرایطی که برای آنها فراهم آورده هم اشاره داشت و گفت که مطالبات ما این است که خودروسازان نسبت به افزایش کیفیت اقدام کنند و اگرچه اکنون هم برنامه‌هایشان در همین زمینه است، ولی ما نیز باید دقت لازم را در این باره باید داشته باشیم. به گفته نوبخت، خودروسازی و کالاهای مصرفی بادوام حتما باید به افزایش کیفیت توجه کنند منتها باید به این مساله نیز توجه داشت که ابتدا کمک کرد انبارهایشان که الان پر است خالی شود و پس از آن با ارائه تسهیلات بتوانند کیفیت خود را افزایش دهند.

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی