پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

آماده برگزاری میز پنجم ساخت داخل صنایع خودروسازی هستیم

به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت، آمادگی لازم برای برگزاری میز پنجم ساخت داخل صنایع خودروسازی به ارزش 42 میلیون دلار وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای بسترسازی در جهت تحقق استقلال صنعتی با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۹

به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت، آمادگی لازم برای برگزاری میز پنجم ساخت داخل صنایع خودروسازی به ارزش 42 میلیون دلار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری برای بسترسازی در جهت تحقق استقلال صنعتی با تکیه بر توان داخلی و همچنین در راستای تحقق برنامه توسعه نهضت ساخت داخل در صنایع راهبردی کشور تاکنون ۱۱ میز تخصصی توسعه و تعمیق ساخت داخل در صنایع راهبردی خودرو، مخابرات، تجهیزات پزشکی و صنایع معدنی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه این میزها با هدف به همرسانی نیازها و توانمندی های صنعتی برگزار شده است، تصریح کرد: این رویداد ها کاهش ارزبری معادل یک میلیارد و ۳۱ میلیون یورو را برای صنعت کشور به همراه داشته است.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: به منظور تداوم این رویداد ملی 4 میز ساخت داخل دیگر نیز آماده برگزاری است.

صادقی نیارکی گفت: میز چهارم صنعت پتروشیمی با ارزش قرارداد ۶۰ میلیون دلار، میز صنعت پالایشگاه با ارزش قرارداد ۸۰ میلیون دلار، میز ساخت داخل لوازم خانگی با ارزش قرارداد ۶۳ میلیون دلار و میز پنجم صنعت خودرو سازی با ارزش قرارداد ۴۲ میلیون دلار آماده برگزاری می باشد.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

خودروسازان حداکثر می توانند 25 درصد قیمت محصولات خود را افزایش دهند

خودروسازان مجوز افزایش قیمت پاییز را گرفتند

تولید بیش از 17 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان خصوصی

انحصار در خرید قطعات خودرو عاملی فسادزا

خودرو به عنوان یک کالای سرمایه ای مطرح است نه مصرفی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی