پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت-بنزین

افت 10 درصدی مصرف سوخت در کشور

به گفته رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت، با توجه به منع رفت و آمد در برخی از شهرها، مصرف سوخت در کشور ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت درباره میزان فروش سوخت در جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با توجه به تعطیلات اخیر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۹

به گفته رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت، با توجه به منع رفت و آمد در برخی از شهرها، مصرف سوخت در کشور ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت درباره میزان فروش سوخت در جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با توجه به تعطیلات اخیر در کشور و منع رفت و آمد در برخی از شهر‌ها به دلیل شیوع کرونا، مصرف سوخت ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت ادامه داد:در حال حاضر میانگین مصرف بنزین در کشور عدد ۷۴ میلیون لیتر در روز را نشان می‌دهد.

وی درباره میزان مصرف بنزین سوپر در کشور گفت:با توجه به اینکه بنزین سوپر لیتری ۳ هزار و ۵۰۰ به فروش می رسد مصرف آن در کشور کم است، از سال گذشته که سهمیه بندی بنزین اتفاق افتاد، مصرف سوخت هم کمتر شد.

صالحی با بیان اینکه در سال ۹۹ فروش بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ۶۰ درصد کاهش داشته است،گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه‌ بنزین سوپر، استقبال مردم از این سوخت کمتر شد است، به طوری که در اواخر سال ۹۸ مصرف بنزین سوپر ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: متاسفانه جایگاه‌های سوخت در چندین سال گذشته بابت فروش بنزین ضرر کرده‌اند زیرا تبخیر بنزین بسیار بالا است و متاسفانه شرکت‌های تابعه وزارت نفت آن را برای جایگاه داران سوخت جبران نمی‌کنند و با توجه به افزایش قیمت بنزین در سال گذشته و شیوع بیماری کرونا هیچگونه حق العملی برای جایگاه داران سوخت در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

افت 60 درصدی مصرف بنزین سوپر/ استفاده از بنزین سوپر موجب کاهش آلودگی هوا می شود

احتمال حذف کارت سوخت خودرو

کاهش سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت تکذیب شد

علت کسر بنزین از سهمیه کارت های سوخت چیست؟

با چراغ بنزین روشن، رانندگی ممنوع!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی