پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو (2)

بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

گستردگی نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو سبب شده تا در هر نقطه ای از کشور پهناور ایران شاهد تردد انواع مختلف خودروهای MVM باشیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو بیش از 15 سال سابقه حضور در صنعت خودرو کشور را دارد همچنین در طی این سال ها با ارائه خودروهایی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

گستردگی نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو سبب شده تا در هر نقطه ای از کشور پهناور ایران شاهد تردد انواع مختلف خودروهای MVM باشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو بیش از 15 سال سابقه حضور در صنعت خودرو کشور را دارد همچنین در طی این سال ها با ارائه خودروهایی در سگمنت های مختلف از سری خودروهای کوچک شهری همانند MVM 110 تا خودرو کراس اوور لوکس خود تیگو 7 سعی بر جلب نظر و رضایت مشتریان محترم با هر سیلقه و نیازی را داشته است.

گستردگی نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو سبب شده تا در هر نقطه ای از کشور پهناور ایران شاهد تردد انواع مختلف خودروهای MVM باشیم.

از طرفی حجم وسیع فروش خودرو لزوم توجه بیش از پیش به بحث خدمات پس از فروش و دسترسی آسان مشتریان محترم به مراکز خدمات پس از فروش را نیز دو چندان می کند.

بر این اساس در حال حاضر شرکت مدیران خودرو با نزدیک به 170 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مورد انتظار مشتریان محترم را دارد.

پبچیدگی بحث خدمات پس از فروش ، مدت زمان گارانتی، موارد شامل گارانتی و زمان دقیق انجام سرویس های دوره ای خودرو می تواند برای مالکان خودرو دغدغه ساز باشد.

مدیران خودرو (3)

از طرفی محدودیتهای موجود در مراکز خدمات پس از فروش کشور در تمامی برندها همواره مشتریان را به پرسش و پاسخ جهت یافتن بهترین ، تمیزترین و با انصاف ترین نمایندگی ها می کشاند.

شرکت مدیران خودرو با آگاهی از همه دغدغه ها و نیازهای مشتریان گرامی ؛ ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل در نمایندگی های مجاز خود و تائید موجود بودن قطعات اصلی در تمامی مراکز خدمات پس از فروش، اقدامات لازم جهت استانداردسازی و ارتقا محیط پذیرش و اتاق انتظار مشتریان را آغاز کرده است.

مدیران خودرو (1)

این ارتقا شامل ایجاد محیطی پاکیزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان محترم، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان محترم با نوشیدنی و دسر ، میز پذبرش استاندارد جدید و سایر موارد است.

همچنین این استاندارد سازی شامل تمامی تعمیرگاه های مجاز شرکت در سراسر کشور می شود.

همچنین اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با رویکرد ارائه خدمات آنلاین به صاحبان خودروهای شرکت مدیران خودرو همانند: نمایش مسیر نزدیک ترین نمایندگی مجاز، امکان رزرو آنلاین نوبت در نمایندگی مورد نظر، استعلام قیمت قطعات و سایر موارد پروسه پذیرش، انجام سرویس و تحویل خودرو را کارامدتر کرده و از اتلاف وقت مشتریان محترم می کاهد.

در نهایت امید است تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویس های جدید اپلیکیشن شرکت مدیران خودرو سبب تجربه لحظاتی خوش برای شما مشتریان گرامی شود.

انتهای پیام/

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو برای سرویس بهتر

مدیران خودرو با کمپین #من_مراقبم به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود

معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی