پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد پلیس با دور دور شبانه

کاهش دور دورهای شبانه پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش دور دورهای شبانه و حضور مستمر پلیس در محله های از پیش تعیین شده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش دور دورهای شبانه و حضور مستمر پلیس در محله های از پیش تعیین شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برنامه‌ای برای «دور دورهای شبانه» دارد یا خیر، اظهار کرد: این بحث جدید نیست ولی نسبت به گذشته بسیار کاهش پیدا کرده و این اظهارات که برخی اعلام می‌کنند به دلیل بالا رفتن قیمت بنزین، دوردورها کاهش پیدا کرده، مورد قبول نیست.

وی گفت: نظارت‌ها، کنترل‌ها، سامانه‌ها و سیستم‌هایی که پلیس از آنها برای کاهش این تخلف استفاده می‌کند، بیشتر شده، برخوردها هم بیشتر شده و به همین دلیل نسبت به گذشته ما تخلف دوردور را کمتر داریم.

سردار حمیدی بیان کرد: شاید در گذشته هفته‌ای یک شب پلیس طرح‌های برخورد با این تخلف را اجرا می‌کرد اما الان هر شب همکاران ما در محله‌هایی که از پیش تعیین شده، به صورت دائم و مستمر حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا تخلفات به حداقل برسد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان تأکید کرد: چنین تخلفی در حال حاضر دیگر فراوانی ندارد یعنی از تخلفات شایع در حوزه راهنمایی و رانندگی نیست درحالی‌که در بازه‌ای از زمان خیلی شایع بود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

اعمال قانون نیم میلیونی ۱۷هزار دستگاه خودرو

18 هزار خودرو در محدودیت تردد بین استانی جریمه شدند

هنگام رانندگی، با گوشی فیلم برداری نکنید

سیر تا پیاز روش های استعلام و پرداخت جریمه های خودرو

مجازات کیفری برای کسانی که پلاک خودرو خود را می پوشانند

عوارض حلقه دوم طرح ترافیک صرف توسعه حمل و نقل همان شهر می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی