پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان پیش شروع فصل سرما

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: با آغاز فصل سرما ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان تکمیل شده است. ‌ به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت جزء مشاغل خدمت رسان قرار می‌گیرند، گفت: فعالیت این مشاغل مانند سایر خدمات ضروری […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ آذر ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: با آغاز فصل سرما ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان تکمیل شده است. ‌

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت جزء مشاغل خدمت رسان قرار می‌گیرند، گفت: فعالیت این مشاغل مانند سایر خدمات ضروری است و شامل تعطیلی نمی‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه‌های سوخت کشور اعم از بنزین، گازوئیل و سی ان جی به صورت شبانه روزی و بدون وقفه کار می‌کنند و حتی شیفت بندی هم برای این مشاغل مطرح نیست و فعالیت جایگاه‌های سوخت بصورت مستمر در جریان خواهد بود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به اینکه استمرار فعالیت جایگاه‌های سوخت ارتباطی به محدودیت‌های شیوع کرونا ندارد، افزود: در اسفند ۹۸و فروردین امسال هم که بسیاری از مشاغل با محدودیت همراه بودند جایگاه‌های سوخت کشور به فعالیت خود مشغول بودند.

کاهی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنب بر بارش برف در برخی استان ها گفت:ظرفیت دخیره سوخت جایگاه‌های استان‌های کشور کامل است و با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی در شرایط بارش برف سنگین، بعضاً با مشکل و انسداد روبرو می‌شوند، پیش از بارش برف اقدام به سوخت‌رسانی به استان های سردسیر انجام شده است تا در صورت مسدود شدن راه‌ها، از تردد خودرو‌های سوخت‌رسان و نفت‌کش‌ها در مسیر‌های مواصلاتی جلوگیری کنیم. تمامی جایگاه‌های کشور را تا حداکثر ظرفیت آن‌ها سوخت‌رسانی کرده ایم.

وی در خصوص سوخت نقاط صعب‌العبور نیز گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و طبق تجربه سالانه، سوخت مورد نیاز این نقاط را پیش از آغاز فصل زمستان تأمین کرده ایم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جایگاه های بنزین از روز شنبه تعطیل نخواهند بود

پیش بینی افت مصرف سوخت CNG در پی کاهش ترددها

قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد/ مجلس روی موضوع قیمت بنزین کار نمی کند

افت 30 درصدی مصرف بنزین طی هفت ماهه نخست سال جاری

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

افزایش 20 مصرف سوخت CNG در تهران

افت 10 درصدی مصرف سوخت در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی