پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5 توربو

عرضه تیگو 5 مدیران خودرو با موتور توربو/ مستحکم و قوی تر

خودرو تیگو 5 مدیران یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است که حدود 5 سال با موفقیت در بازار ایران عرضه شده و تاکنون بیش از 45000 دستگاه از آن به فروش رفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودرو تیگو 5 مدیران یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۹

خودرو تیگو 5 مدیران یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است که حدود 5 سال با موفقیت در بازار ایران عرضه شده و تاکنون بیش از 45000 دستگاه از آن به فروش رفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودرو تیگو 5 مدیران یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است که حدود 5 سال با موفقیت در بازار ایران عرضه شده و تاکنون بیش از 45000 دستگاه از آن به فروش رفته است.

این خودرو چندین تغییرات متناسب با نیاز بازار داشته است. با این حال امروز تیگو 5 به عنوان یک محصول جا افتاده و با کیفیت در نظر گرفته می شود که همواره شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقاء آن بوده است و به زودی مدل توربو این خودرو با گیربکس جدید مطابق با تقاضای بازار وارد مرحله تولید و عرضه می شود.

پیشرانه توربو این خودرو ، همان موتور معروف و خوش سابقه 1.5 لیتری توربو است که بر روی محصولات لوکس و خوشنام شرکت مدیران خودرو چون تیگو 7- آریزو 6- ایکس 55 و آریزو5 قرار دارد.

قریب به 3 سال است که از عرضه این موتور با لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو یعنی تیگو 7 می گذرد، عملکرد بسیار خوب و بهینه و همچنین قابل اعتمادی را داشته است.

این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی AVL بوده و سیستم توربو آن نیز تکنولوژی شرکت معروف هانیوال است.

از سوی دیگر گیربکس این خودرو نیز نسل جدید گیربکس های CVT 25 بوده که این گیربکس ها 9 سرعته است و اولین بار بر روی خودرو آریزو 6 نصب شده است که آن هم عملکرد موفقی دارد و جالب است که بدانید جزو 10 گیربکس برتر بازار خودرو چین در سال گذشته انتخاب شد. این گیربکس جدید همراه با موتور توربو کارایی بالایی را دارد.

همچنین به این خودرو سیستم فرمان برقی نیز اضافه شده که هم راحتی و هم ایمنی آن را افزایش می دهد.

قطعا این موتور و گیربکس قدرتمند و با درجه کارایی بالا در کنار ویژگی های مشتری پسند تیگو 5 ، چون بدنه جادار و مستحکم ، مناسب خانواده های ایرانی است و آپشن های رفاهی و ایمنی چون مانیتور 10 اینچی به همراه نویگیشن ، و ایربگهای جانبی و سیستم پایداری ، ضد لغزش، کنترل در سربالایی و… در کنار خدمات پس از فروش گسترده در مقایسه با رقبا می تواند باعث موفقیت بیشتر این خودرو شود.

انتهای پیام/

آیا پای این شرقی های قدبلند به ایران می رسد؟/ پیش‌بینی ترکیب جدید بازار خودروهای شاسی‌ بلند در آینده دور و نزدیک

اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو آماده بهره برداری است

تیگو 7 موفق به کسب رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری شد

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در آبان 99، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

تلاش مستمر مدیران خودرو برای ارتقا شبکه خدمات پس از فروش به ثمر نشست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی