پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصرف بنزین

مردم سوختگیری بنزین را قبل از ساعت منع تردد انجام دهند

انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مردم مراجعه به جایگاه‌ها جهت سوخت‌گیری را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مردم مراجعه به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۹

انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مردم مراجعه به جایگاه‌ها جهت سوخت‌گیری را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مردم مراجعه به جایگاه‌ها جهت سوخت‌گیری را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند. متن اطلاعیه بدین شرح است:

«انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور پیرو محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و در جهت سهولت هموطنان برای سوختگیری خودروها به اطلاع می‌رساند، نظر به اعلام منع تردد از ساعت 9 شب الی 4 بامداد در شهرهای با وضعیت قرمز، از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌شود سوخت‌گیری خودروی خود را به آستانه آغاز محدودیت(ساعت 9شب) موکول ننمایند تا از ایجاد صف در مقابل جایگاه‌های سوخت و ترافیک احتمالی در خیابان‌ها جلوگیری شده و ضمن یاری مجاری عرضه سوخت در خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان، سهولت رفت و آمد خودروها در خیابان‌ها تا قبل از شروع ساعت منع تردد را شاهد باشیم. به همین منظور لازم است در طول روز مراجعه به جایگاه‌های سوخت انجام شود و با افزایش میزان سوختگیری تکرار زودهنگام مراجعات کاهش یابد».

انتهای پیام/ منبع: فارس

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان پیش شروع فصل سرما

جایگاه های بنزین از روز شنبه تعطیل نخواهند بود

پیش بینی افت مصرف سوخت CNG در پی کاهش ترددها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی