پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاچاق سوخت

جریمه 4.8 میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حین کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان-ساوه یک دستگاه تریلر کشنده تانکر حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را توقیف کردند. به گرارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم در تشریح جزئیات این پرونده‌ها، اظهار کرد: به دنبال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حین کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان-ساوه یک دستگاه تریلر کشنده تانکر حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را توقیف کردند.

به گرارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم در تشریح جزئیات این پرونده‌ها، اظهار کرد: به دنبال کشف سوء استفاده از تعدادی کارت هوشمند سوخت ناوگان باربری و ترابری توسط کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، اقدامات تکمیلی برای شناسایی در دستور کار عوامل نظارتی این شرکت قرار گرفته و در بازبینی و بررسی بیشتر تراکنش کارت‌های هوشمند سوخت یاد شده توسط دوربین های 3 جایگاه سوخت رسانی، مشخص شد که 7 دستگاه خودروی سنگین کامیون و کامیونت با در اختیار داشتن 285 قطعه کارت هوشمند سوخت نفت گاز به صورت متناوب و هماهنگ به جایگاه‌های مذکور مراجعه و اقدام به سوختگیری و انتقال 38 هزار لیتر نفت گاز یارانه‌ای کردند.

وی افزود: شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با اقرار صریح متهمان، حکم به ضبط سوخت قاچاق مکشوفه به نفع دولت و پرداخت 2 میلیارد و 440‌ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم در مورد ضبط محموله گازوئیل قاچاق نیز اظهار کرد: مامورین پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حین کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان-ساوه به یک دستگاه تریلر کشنده تانکر حامل سوخت، مظنون و در بازرسی از آن مقدار 30 هزار لیتر گازوئیل را کشف و نمونه‌ای از محموله را برای انجام فرآیند آزمایش و تعیین ماهیت، به اداره کل استاندارد استان ارسال و محموله نیز تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم شد.

ریاضی تصریح کرد: مرجع کاشف پس از تشکیل پرونده، گزارش را به این اداره کل اعلام و شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات قم پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط کالای قاچاق و پرداخت 2 میلیارد و 453 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان پیش شروع فصل سرما

بازرسی به صورت دوره ای از جایگاه ها و نازل‌های CNG انجام می شود

ایراداتی به طرح سهمیه بندی بنزین وارد است اما اکنون زمان تغییر نیست

زمان ثبت نام، تنها اولویت گازسوز شدن رایگان خودروها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی