بيشترين رشد رضايت مشتريان در خدمات پس از فروش خودرو به سایپا یدک رسید

معاون شبكه شرکت سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزايش رضايت مشتريان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتايج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین ميزان رشد رضایت مشتریان در بين شركت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعيد تخته چيان گفت: سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي افزايش دهنده رضايت مشتري پيشرفت‌هاي مناسبي داشته و در نظرسنجي‌هاي انجام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در سه ماهه دوم سال 99 نسبت به سه ماهه اول، بالاترين ميزان رشد امتياز را در بين ساير شركت‌هاي خدمات پس از فروش كسب کرده است.

تخته چيان بيان كرد: سايپايدك در سال 99 در راستاي افزايش رضايت‌مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست‌هاي مشتريان، توانسته است گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و به اهداف پيش‌بيني شده دست يابد.

گزارش خودرو

وي يادآور شد: اين حركت رو به جلو و رشد صعودي كه از سال گذشته آغاز شده، مديون تلاش كاركنان و همراهي شبكه نمايندگي‌ها در اجراي سياست‌ها و برنامه‌هاي سازمان است. نظارت بر حسن اجراي برنامه‌هاي خدمات پس از فروش و پيگيري خواسته‌ها و سلايق مشتريان در ارائه خدمات و همچنين ارائه خدمات نوين مبتني بر انتظارات مشتري، در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده و در كنار آن از آموزش كاركنان نمايندگي‌ها و بكارگيري نيروهاي متخصص نيز بهره‌ برده‌ايم.

معاون شبكه سايپايدك تاكيد كرد: اين افزايش امتياز كه برآيند نظرات مشتريان از نحوه دريافت در خدمات شبكه گسترده نمايندگي‌ها مي‌باشد براي ما بسيار ارزشمند و قابل تحسين است و تلاش خواهيم كرد كه اين روند رو به رشد را در ماه ها و سال هاي آينده ادامه دهيم.

انتهای پیام/

رکورد تولید زامیاد پس از ۹ سال شکسته شد/ تولید ماهیانه در زامیاد از مرز ۴۲۰۰ دستگاه گذشت

سایپا در فضای رقابتی سه سال آینده، ۱۰ محصول جدید عرضه خواهد کرد

سایپا به تعهدات خود عمل کرده است/ در شرایط فعلی، شاهینِ سایپا خودرو خوب و مناسبی است

شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!