پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اپل

اپل تا سال 2024 نخستین خودرو سواری خود را عرضه می کند

شرکت اپل قصد دارد در ادامه توسعه فناوری خودروهای خودران خود در سال ۲۰۲۴ نخستین خودروی سواری خود را تولید کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو یک منبع آگاه اظهار کرد: شرکت اپل قصد دارد در ادامه توسعه فناوری خودروهای خودران خود در سال ۲۰۲۴ نخستین خودروی سواری خود را تولید کند. وی بیان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ دی ۱۳۹۹

شرکت اپل قصد دارد در ادامه توسعه فناوری خودروهای خودران خود در سال ۲۰۲۴ نخستین خودروی سواری خود را تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو

یک منبع آگاه اظهار کرد: شرکت اپل قصد دارد در ادامه توسعه فناوری خودروهای خودران خود در سال ۲۰۲۴ نخستین خودروی سواری خود را تولید کند.

وی بیان کرد: ‌البته اپل قصد دارد این خودرو را با فناوری باطری مختص خود به بازار عرصه کند.

پروژه تولید خودروی اپل، تیتان نام داشته و این شرکت از سال ۲۰۱۴ و زمانی که نخستین خودروی خود را تولید کرد، به فکر ساخت خودروی سواری است.

البته زمانی اپل موقتا پروژه خودروسازی خود را کنار گذاشت تا اهداف خود را مجددا مورد ارزیابی قرار داده و روی ساخت نرم‌افزار تمرکز کند.

داگ فیلد، کارمند با سابقه اپل که سابقه اشتغال در شرکت تسلا را هم دارد، مدیریت پروژه تولید خودروی اپل را در سال ۲۰۱۸ در دست گرفت و در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۹۰ نفر از کارکنان فعال در پروژه تیتان را اخراج کرد.

از آن زمان به بعد البته اپل تا حدی کار کرده که دو منبع آگاه می‌گویند قصد دارد خودروی سواری تولید کند. البته دیگر شرکت‌های حوزه فناوری نظیر آلفا بت، مادر شرکت گوگل، و وایمو نیز پیشتر به سمت تولید خودرو روی آورده‌اند.

البته یکی از اصلی‌ترین بخش‌های پروژه تولید خودرو اپل توسعه فناوری باطری‌ در این شرکت است که به گفته یک منبع آگاه دیگر با هدف افزایش مسافت قابل طی شدن توسط خودروها دنبال می‌شوند.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

خاطره بازی با خودروهای دهه نودی (4) / بررسی فنی اپل وکترا

دیو و دلبر!/ مقایسه هیوندای i20 و اپل کورسا

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

بررسی فنی نسل دوم اپل امگا / سدان پلوخوری به سبک اپل!

خبرهای جدید از خودرو خودران شرکت اپل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی