پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

ایده این که کلید های زمخت و بزرگ خودرو هایتان را در خانه بگذارید و به جای آن از گوشی همراه خود برای باز کردن یا روشن کردن خودرو استفاده کنید جالب است نه؟. این هدف جدید کنسرسیوم ارتباط بین خودرو هاست که قصد دارد از گوشی های موبایل به جای کلید های خودرو استفاده […]

ارشیا
شنبه - ۲ تیر ۱۳۹۷

ایده این که کلید های زمخت و بزرگ خودرو هایتان را در خانه بگذارید و به جای آن از گوشی همراه خود برای باز کردن یا روشن کردن خودرو استفاده کنید جالب است نه؟. این هدف جدید کنسرسیوم ارتباط بین خودرو هاست که قصد دارد از گوشی های موبایل به جای کلید های خودرو استفاده کند.

برنامه ای با نام The Digital Key 1.0 تحت تدوین است که در آن راننده یا مالک خودرو قادر است با دانلود کردن یک کلید دیجیتالی که بوسیله سیستم NFC در تلفن همراه کار می کند, در های خودرو را باز و بسته کند یا حتی خودروی خود را روشن کند. این کنسرسیوم اعلام کرده است که از یک سیستم مدیریت مدرن برای حفظ ایمنی این سیستم دیجیتالی استفاده خواهد کرد. این کنسرسیوم از کمپانی هایی همچون آئودی, ب ام و, جنرال موتورز, فولکس واگن و هیوندای به عنوان اعضای خود نام برده است. همچنین کمپانی های دیجیتالی همچون اپل, سامسونگ, LG و پاناسونیک هم در این طرح شرکت خواهند کرد. کمپانی هایی همچون مرسدس بنز, لینکلن, تسلا و ولوو هم اعلام کرده اند در محصولات اینده شان به جای کلید از تکنولوژی گوشی های موبایل استفاده خواهند کرد. هم چنین این کنسرسیوم مشغول کار بر روی ورژن جدید تر از سیستم دیجیتالی قبلی است تا یک پروتکل استاندارد شده را برای خودرو ها و گوشی های موبایل طراحی کند. این سیستم جدید در اوایل سال 2019 معرفی می شود و پیش بینی می شود که دستگاه های مختلفی از خودرو ها و گوشی های موبایل را در بر گیرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تمام خودروهای کادیلاک تا سال 2020 از سیستم سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد

با قیمتی بین 1,095 تا 2,995 دلار در ماه, هر مرسدس بنزی را که می خواهید برانید!

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

پلاک های دیجیتالی جدید از راه می رسند

انقلابی جدید در ساخت سیستم های زیر بندی/ خودرویی که از روی موانع می پرد!

تکنولوژی جدید میشلن برای ساخت تایر/ لاستیک های تخت بدون باد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی