پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میشلن (2)

تکنولوژی جدید میشلن برای ساخت تایر/ لاستیک های تخت بدون باد!

شاید استفاده از لاستیک های تخت در جاده های کوهستانی و مسیر های صعب العبور, ایده جالبی نباشد اما جدید ترین نسل از لاستیک های میشلن که برای ماشین های 4 چرخ UTV و وسائل نقلیه نظامی طراح شده است, این ایده را عملی کرده است. لاستیک های جدید میشلن که Tweel نام دارند, مخصوص […]

ارشیا
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

شاید استفاده از لاستیک های تخت در جاده های کوهستانی و مسیر های صعب العبور, ایده جالبی نباشد اما جدید ترین نسل از لاستیک های میشلن که برای ماشین های 4 چرخ UTV و وسائل نقلیه نظامی طراح شده است, این ایده را عملی کرده است.

لاستیک های جدید میشلن که Tweel نام دارند, مخصوص شرایط سخت جاده ای اعم از مسیر های خاکی, سنگی و گلی طراحی شده است. وقتی از لاستیک های Tweel میشلن استفاده می کنید دیگر نباید نگران پنچر شدن یا خرابی رینگ یا لاستیک باشید چون بادی درون لاستیک ها وجود ندارد. این لاستیک جدید در سایز 26 اینچ (26 x 9 x 14) مخصوص خودرو های UTV معرفی شده است. این سایز لاستیک به راحتی در الگوی 4 پیچ UTV قرار می گیرد. این لاستیک به نوعی بالشتک مانند است که پس از برخورد با سنگ ریزه یا جسم های سخت, دوباره به حالت اولیه بر می گردد.

میشلن (1)

با گسترش بازار فروش وسایل نقلیه UTV , بازار فروش لاستیک های Tweel  هم گسترش می یابد. شعبه ای در شهر گرین ویل در ایالت کارولینا جنوبی, اقدام به ساخت خودروهای UTV با لاستیک Tweel کرده است. خریدارن این UTV ها شامل: مزرعه داران, کارگران عمرانی , شکارچیان و … می شود. به گفته Olivier Brauen از کمپانی میشلن: این لاستیک میشلن X Tweel جوابی است برای راحتی و دوام در سفرهای طولانی. زمانی که استفاده از لاستیک های تخت امری غیر طبیعی به نظر می رسد, لاستیک Tweel یک استثنا است.

میشلن 3

این لاستیک هنوز برای خودرو های آفرودی ساخته نشده است و تنها نمونه هایی اولیه از این لاستیک ساخته شده است. این لاستیک وزن  2,860 پوند (1144 کیلوگرم) را دارد و سرعت نهایی 37 مایل (59.2 کیلومتر بر ساعت) برای آن در نظر گرفته شده است. این لاستیک برای UTV های BRP Can-Am  , Kawasaki Mules و Polaris Rangers قابل سفارش است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تکنولوژی به سبک DS

نوآوری جنرال موتورز در استفاده از قطعات ساخته شده بوسیله پرینت سه بعدی

استفاده از سیستم دوربین عقب در تمامی خودرو های موجود در بازار آمریکا الزامی شد

بررسی سیستم های به کار رفته در خودرو های متصل به شبکه های اینترنتی

تولید ماده ای از چوب برای بدنه خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی