پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیستم سوپر کروز کادیلاک (2)

تمام خودروهای کادیلاک تا سال 2020 از سیستم سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد

به گفته Mark Reuss رئیس بخش توسعه محصولات جنرال موتورز, تمامی محصولات کادیلاک تا سال 2020 از سیستم راهنمای سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد. هم چنین بقیه محصولات جنرال موتورز هم بعدا از این سیستم استفاده خواهند کرد. اوایل سال 2018 کمپانی کادیلاک اعلام کرد که از سیستم سوپر کروز در محصول جدید XT4 […]

ارشیا
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

به گفته Mark Reuss رئیس بخش توسعه محصولات جنرال موتورز, تمامی محصولات کادیلاک تا سال 2020 از سیستم راهنمای سوپر کروز کنترل بهره خواهند برد. هم چنین بقیه محصولات جنرال موتورز هم بعدا از این سیستم استفاده خواهند کرد.

اوایل سال 2018 کمپانی کادیلاک اعلام کرد که از سیستم سوپر کروز در محصول جدید XT4 استفاده خواهد کرد. اما بعدا اعلام شد که این سیستم بعد از معرفی خودروی XT4 عرضه خواهد شد. کادیلاک اولین بار از سیستم سوپر کروز در نسل جدید سدان های CTS برای سال 2018 استفاده کرد. این سیستم شامل: دوربین, رادار, GPS و سیستم هشدار راننده است. این سیستم به این صورت عمل می کند که راننده پس از قرار گرفتن در لاین , چراغ سیستم سوپر کروز را بر روی کیلومتر شمار مشاهده می کند. پس از آن راننده قادر خواهد بود که با فشردن دکمه سوپر کروز بر روی فرمان, سیستم را فعال کند.

سیستم سوپر کروز کادیلاک (3)

پس از فعال شدن سیستم, خودرو کنترل را به صورت کامل در دست می گیرد و راننده حتی قادر خواهد بود که دست های خود را از روی فرمان بردارد. به همین دلیل کمپانی کادیلاک نام رانندگی بدون دست را بر روی این سیستم گذاشته است. اما این بدین معنا نیست که راننده به  سیستم کروز بی اعتنایی کند. در صورتی که حواس راننده پرت شود و رو به جلو نگاه نکند, سیستم کروز به صورت هوشمند چشمک می زند.

سیستم سوپر کروز کادیلاک (1)

اگر راننده اعتنایی نکند سپس سیستم شروع به هشدار دادن به راننده می کند. سیستم lidar mapping جنرال موتورز بیش از 130 هزار مایل از بزرگراه های آمریکا و کانادا را اسکن کرده است تا سیستم به طور دقیق قادر به تشخیص شرایط جاده ای باشد.

سیستم سوپر کروز کادیلاک (4)

هم چنین کمپانی کادیلاک استفاده از سیستم سوپر کروز را منوط به مجاز بودن قوانین ایالتی دانسته است. چندی پیش برای معرفی سیستم سوپر کروز عده ای از مالکین مسیر بین نیویورک تا لس آنجلس را با سیستم کروز بدون دست طی کردند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پلاک های دیجیتالی جدید از راه می رسند

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

با قیمتی بین 1,095 تا 2,995 دلار در ماه, هر مرسدس بنزی را که می خواهید برانید!

انقلابی جدید در ساخت سیستم های زیر بندی/ خودرویی که از روی موانع می پرد!

تکنولوژی جدید میشلن برای ساخت تایر/ لاستیک های تخت بدون باد!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • Sfh1332 | 23/03/1397 در 00:46

    بسیار جذاب و عالیست

کیوسک مطبوعاتی