پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح اشتراکی مرسدس بنز (5)

با قیمتی بین 1,095 تا 2,995 دلار در ماه, هر مرسدس بنزی را که می خواهید برانید!

کمپانی مرسدس بنز اخیرا تصمیم گرفته است تا در بیزینس اشتراکی شرکت کند. خودروساز هایی از قبیل ولوو, آئودی, BMW و کادیلاک در این بیزینس شرکت می کنند. از این پس علاقه مندان قادر خواهند بود تا از میان مجموعه ای از خودرو های لوکس مرسدس بنز, هر کدام را که می خواهند از طریق […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز اخیرا تصمیم گرفته است تا در بیزینس اشتراکی شرکت کند. خودروساز هایی از قبیل ولوو, آئودی, BMW و کادیلاک در این بیزینس شرکت می کنند.

از این پس علاقه مندان قادر خواهند بود تا از میان مجموعه ای از خودرو های لوکس مرسدس بنز, هر کدام را که می خواهند از طریق یک اپلیکیشن بر روی گوشی خود سفارش بدهند. سه طرح مختلف در این سیستم وجود دارد: Reserve,Premier و Signature که قیمت آنها بین 1,095 دلار تا 2,995 دلار متغیر است. علاوه بر این مبلغ 495 دلار هم به عنوان راه اندازی اولیه دریافت می گردد و سپس مرسدس بنز مورد نظر شما با باک بنزین پر دم در خانه تان به شما تحویل داده می شود.

اما تنها مشکلی که فعلن در این طرح وجود دارد این است که شما باید ساکن یکی از شهر های نشویل, تنسی, فیلادلفیا یا پنسیلوانیا باشید. کمپانی ولوو فعلن تنها کمپانی است که این طرح را در ابعاد جهانی اجرا می کند. به گفته Dietmar Exler رئیس کمپانی مرسدس بنز: ((ما همیشه نیاز ها و خواسته های مشتریان را درک می کنیم و سعی می کنیم تا افراد جدیدی را به برند مرسدس علاقه مند کنیم. ما می دانیم که یک فرصت خوب در بازار برای افرادی وجود دارد که در یک بازه زمانی خاص, می خواهند از خودروی مورد نظر استفاده کنند و توانایی خرید آنرا ندارند. این دلیل ورود ما به این بیزینس جدید است.)) هر کدام از سه طرح گفته شده شامل خودرو های کوپه, SUV , کبریولت, رودستر و واگن مرسدس بنز است. هم چنین در هر کدام از طرح ها خودرو های تیون شده توسط AMG هم دیده می شود که هیچ محدودیتی برای مسافت طی شده در آنها وجود نخواهد داشت. این هزینه ماهیانه شامل هزینه بیمه و هزینه نگهداری از خودرو هم می شود. تنها کاری که باید بکنید این است که اپلیکیشن Mercedes-Benz Collection app را دانلود کنید و پول خودروی مورد نظرتان را از طریق حساب اعتباری تان پرداخت کنید تا خودرو را دم درب منزل تحویل بگیرید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سیستم شارژ وایرلس ب ام و / انقلابی جدید در تولید خودرو های هیبریدی

پلاک های دیجیتالی جدید از راه می رسند

انقلابی جدید در ساخت سیستم های زیر بندی/ خودرویی که از روی موانع می پرد!

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

تکنولوژی جدید میشلن برای ساخت تایر/ لاستیک های تخت بدون باد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی