پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی

رونمایی ایران خودرو از موتور 3 سیلندر در ماه آینده

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رونمایی موتور ۳ سیلندر با مصرف سوخت ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در ماه آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به جدیدترین طراحی خودرو با مصرف سوخت کم، گفت: در حوزه طراحی و تولید موتور با توجه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ دی ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رونمایی موتور ۳ سیلندر با مصرف سوخت ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به جدیدترین طراحی خودرو با مصرف سوخت کم، گفت: در حوزه طراحی و تولید موتور با توجه به الزاماتی که در استاندارد‌ها وجود دارد، به سمت طراحی خودرو‌های با مصرف سوخت کم (۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ) حرکت و سال گذشته موتور ۳ استوانه را طراحی کردیم.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: مراحل طراحی این موتور ۳ استوانه به پایان رسیده و روی خودرو نصب شده است و از نمونه اولیه این خودرو در ۲۳ دی ماه رونمایی می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این خودرو با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان گسترش و صنایع نوسازی، طراحی شده است. در طراحی این خودرو به دنبال این هستیم که بتوانیم مصرف سوخت را به ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسانیم.

مقیمی گفت:با کار‌های مهندسی سعی داریم محصولاتی با طراحی روز و کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کنیم. یکی از مهم‌ترین اهدافمان این است که سالی یک محصول به کشور عرضه کنیم و خلا‌ها را پوشش دهیم.

وی در رابطه با وضعیت تولید خودرو‌های جدید، گفت: با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، توانستیم در آذرماه رشد تولید حدود ۳۰ درصد را نسبت به ماه‌های گذشته رقم بزنیم و به میزان تولید ۲۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه در روز برسیم.

این مقام مسئول تشریح کرد:رشد تولید باعث شد میزان معوقات خودرو کاهش پیدا کند. خوشبختانه در شرایط فعلی میزان کل تعهدات معوق به ۱۸ هزار دستگاه کاهش پیدا کرده که از این میزان، حدود ۱۲ هزار دستگاه حداکثر ۲ ماه تاخیر در تحویل دارند.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: در خصوص خودرو‌های موجود با آهنگی که در افزایش تولید شکل گرفته، به نظر می‌رسد که ما در یک بازه زمانی کوتاه مدت و حداکثر تا یک ماه آینده بتوانیم تعهداتمان را صفر کنیم.

وی گفت:صفر کردن معوقات یکی از اهدافمان است که آن را دنبال می کنیم. در همین مسیر خودرو‌های فروش فوق العاده به موقع تحویل داده ایم و امروز هم اعلام می‌کنیم که هیچ تعهد معوقی در فروش فوق العاده نداریم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جهش تولید و افزایش کیفیت در محصولات ایران خودرو مشهود است

ساخت و عرضه اتوبوس داخلی به روز و تا 5 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

تصمیمی برای آزادسازی قیمت خودرو در جلسه سران قوا گرفته نشده است

طراحی و داخلی‌سازی شبکه برق و الکترونیک «تارا»

قرعه‌کشی دهمین فروش فوق‌العاده/ پخش زنده در سایت اینترنتی ایران ‌خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی