پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو دیزل

ساخت و عرضه اتوبوس داخلی به روز و تا 5 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

قائم مقام مدیرعامل در امور بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل بیان کرد: آمادگی داریم تا اتوبوس و کامیون درخواستی و مورد نیاز کشور را با کیفیت روز و تا پنج درصد ارزان تر  تامین کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید لیلاز، قائم مقام مدیرعامل در امور بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل گفت: چنانچه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲ دی ۱۳۹۹

قائم مقام مدیرعامل در امور بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل بیان کرد: آمادگی داریم تا اتوبوس و کامیون درخواستی و مورد نیاز کشور را با کیفیت روز و تا پنج درصد ارزان تر  تامین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید لیلاز، قائم مقام مدیرعامل در امور بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل گفت: چنانچه تقاضای اتوبوس و کامیون از ما انجام شود علاوه بر قیمت ارزان تر نسبت به مشابه خارجی، آمادگی داریم تا پنج درصد در زمان تحویل نیز نسبت به خریدهای خارجی زودتر اقدام کنیم.

وی در خصوص موضوع واردات اتوبوس اظهار کرد: واردات اتوبوس با همین نرخ ارز از خارج از کشور حداقل 20 تا 30 درصد نسبت به تولیدات مشابه داخلی گران تر تمام می شود.

یادآور می شود: ظرفیت تولید اتوبوس در ایران خودرودیزل برای در هر شیفت 10 دستگاه است و برای دو شیفت کاری تا 20 اتوبوس می توان در این شرکت خودروسازی تجاری تولید و عرضه کرد.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

طبق قرداد باید ماهانه 50 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شود

تولید با نصف قیمت یا واردات، کدام راه توسعه است؟

آغاز فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند

مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل منصوب شد

تحویل نخستین اتوبوس درون شهری c1230 آتروس به اتوبوسرانی توسط ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی