پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو

سریال تکراری کلاهبرداری امدادخودروهای تقلبی/ تحمیل ضررهای سنگین به مردم در پی امدادهای نابلد

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد: امدادخودروهای بی‌نام و نشان و متفرقه بخش بزرگی از شکایت‌های واصله به این اتحادیه را طی هشت ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نیک‌آیین رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: این امدادخودرویی‌ها در اتوبان‌ها و جاده‌های مختلف بر سر راه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ دی ۱۳۹۹

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد: امدادخودروهای بی‌نام و نشان و متفرقه بخش بزرگی از شکایت‌های واصله به این اتحادیه را طی هشت ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نیک‌آیین رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران گفت: این امدادخودرویی‌ها در اتوبان‌ها و جاده‌های مختلف بر سر راه خودروهایی که خراب شده و در گوشه‌ای پارک شده‌اند سبز می‌شوند و مردمِ مستاصل نیز به‌ناچار به آنها اعتماد می‌کنند.

وی بیان کرد:‌ با توجه به عدم‌آشنایی اکثر صاحبان خودروها با مسائل فنی، به‌طور معمول به حرف‌ها و توصیه‌های این امدادخودرویی‌ها اطمینان کرده و با بوکسل کردن خودروهایشان به مراکز مد نظر آنان موافقت می‌کنند.

نیک‌آیین گفت:‌ در هشت ماهه امسال بخش زیادی از شکایت‌های واصله به اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران را همین مورد تشکیل داده که در بسیاری موارد منجر به صدور فاکتورهای نجومی برای تعمیر خودروها، تعویض نشدن قطعاتی که باید تعویض می‌شدند و باقی گذاشتن مخارج زیادی روی دست مردم و صاحبان خودروها شده است.

وی، ضمن توصیه به مردم در عدم اعتماد به این خودروبرها، اشاره کرد: با هماهنگی استانداری تهران، اقداماتی برای مقابله با این متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است ناوگان امداد شرکت‌های خودروساز داخلی منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان بوده و پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

شماره تلفن امداد خودروهای معتبر و مجاز کشور به مخابرات اعلام شد

امداد خودرو های متفرقه تهدیدی برای هموطنان

خدمات نوین امداد خودرو ایران/ تعویض روغن در محل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی