پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس شهری-ایران خودرو دیزل

تحویل اتوبوس های ایران خودرو دیزل به شهرداری تهران و کرمان آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل خبرداد: هم اکنون اتوبوس‌های تولیدی خود را به شهرداری‌های تهران و کرمان تحویل داده ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید لیلاز معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل بیان کرد: هم اکنون اتوبوس‌های تولیدی خود را به شهرداری‌های تهران و کرمان تحویل داده ایم همچنین در حال […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۹

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل خبرداد: هم اکنون اتوبوس‌های تولیدی خود را به شهرداری‌های تهران و کرمان تحویل داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید لیلاز معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل بیان کرد: هم اکنون اتوبوس‌های تولیدی خود را به شهرداری‌های تهران و کرمان تحویل داده ایم همچنین در حال تحویل به شهرداری مشهد هستیم ضمن اینکه با 10 شهرداری نیز برای تولید و تحویل اتوبوس مذاکراتی در حال انجام داریم.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل ادامه داد: همین اتوبوسی را که در تهران تحویل می‌دهیم اگر بخواهند وارد کنند 20 تا 30 درصد گرانتر در می‌آید، زیرا حدود 15 هزار یورو هزینه حمل آن می‌شود

وی گفت: این مجموعه، آمادگی دارد سالانه سه تا چهار هزار اتوبوس را با داخلی سازی بیش از 50 درصدی، تولید کند.

لیلاز افزود: از محل ساخت داخل قطعات اتوبوس، سالانه 70 هزار یورو صرفه جویی ارزی داریم یعنی ما توانسته ایم موتور، محورها، شاسی و بدنه را در اخل تولید کنیم که ارزش افزوده بالایی نصیب ما کرده است.

وی با بیان این که طرفدار ممنوعیت واردات اتوبوس نیستم گفت: این که در قوانین تحریم امریکا علیه ایران، واردات خودروی ساخته شده از تحریم مستثنی شده باید ما را به فکر بیاندازد از این رو تصمیم گیران باید میان واردات و ساخت داخل به صورت عادلانه رفتار کنند، زیرا در حالی که قیمت گذاری در محصولات ما از طرف سازمان‌های نظارتی مانند سازمان حمایت انجام می‌شود واردکننده هیچ محدودیتی ندارد.

لیلاز ادامه داد: اگر شرایط مساوی میان واردات و تولید داخل رعایت شود اتوبوس‌های تولیدی خود را از نظر ارزشی پنج درصد ارزانتر و از نظر زمانی نیز زودتر از مشابه خارجی به مشتری تحویل خواهیم داد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل گفت: توصیه نمی‌کنم حتی یک اتوبوس وارد شود، زیرا ظرفیت ساخت اتوبوس در داخل کشور وجود دارد و از نظر قیمت و زمان تحویل نیز رقابتی‌تر هستیم.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

ارتقای کیفی سه محصول تجاری ایران خودرو

صفر تا صد تولید اتوبوس در ایران خودرو دیزل/ تولید اتوبوس برقی در دستور کار ایران خودرو دیزل

ساخت و عرضه اتوبوس داخلی به روز و تا 5 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

طبق قرداد باید ماهانه 50 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی