پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زامیاد

جريمه تأخير در تحويل و هزينه افت مدل محصولات زامياد به مشتريان پرداخت خواهد شد

مديرعامل زامياد گفت: اين شركت به خريداران وانت نیسان زامياد بابت تأخير در تحويل و افت مدل محصولات، جريمه پرداخت خواهد كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهروز غفاري با اشاره به رفع مشكل شماره‌گذاري وانت زامياد و آغاز فرايند تحويل اين محصول به خريداران گفت: با وجود آن كه شركت زامياد خودروهاي مشتريان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۹

مديرعامل زامياد گفت: اين شركت به خريداران وانت نیسان زامياد بابت تأخير در تحويل و افت مدل محصولات، جريمه پرداخت خواهد كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهروز غفاري با اشاره به رفع مشكل شماره‌گذاري وانت زامياد و آغاز فرايند تحويل اين محصول به خريداران گفت: با وجود آن كه شركت زامياد خودروهاي مشتريان را توليد و آماده تحويل داشته، اما موانع و مجوزها برای شماره‌گذاري كه توسط ساير دستگاه‌ها و نهادها ايجاد شد، موجب تأخير در تحويل اين خودروها به مشتريان شده است.

وي ادامه داد: زامياد بابت تأخير در تحويل خودروها و افت مدل اين محصولات، هزينه‌هاي لازم را به خريداران پرداخت خواهد كرد.

مديرعامل زامياد با بيان اين‌كه در حال حاضر مشكلي از بابت شماره‌گذاري و تحويل اين خودروها به مشتريان وجود ندارد، تصريح كرد: همه تعهدات مربوط به وانت نيسان زامياد را پاسخ خواهيم داد.

انتهای پیام/

افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا ادامه دارد/ برای نخستین‌بار دو محصول که جزو قرعه‌کشی بوده به دلیل تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه‌کشی به مشتریان واگذار خواهد شد

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا برگزار شد/ اسامی منتخبين فردا اعلام می‌شود

آغاز شماره گذاری نیسان وانت‌های زامیاد از چند روز آینده/ توليد وانت‌هاي زامياد با موتور جدید يورو 5 ادامه مي‌يابد

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از امروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی