پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان

آغاز شماره گذاری نیسان وانت‌های زامیاد از چند روز آینده/ توليد وانت‌هاي زامياد با موتور جدید يورو 5 ادامه مي‌يابد

شركت زامياد اعلام کرد که با توجه به صدور مجوزهاي مربوطه براي شماره گذاري وانت هاي زامیاد از سوي سازمان حفاظت محيط زيست و شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، شماره گذاري اين خودروها در روزهاي آتي آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق اعلام سازمان حفاظت محيط زيست، براي اينكه شركت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۹

شركت زامياد اعلام کرد که با توجه به صدور مجوزهاي مربوطه براي شماره گذاري وانت هاي زامیاد از سوي سازمان حفاظت محيط زيست و شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، شماره گذاري اين خودروها در روزهاي آتي آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق اعلام سازمان حفاظت محيط زيست، براي اينكه شركت زامياد بتواند به تعهدات خود در قبال مشتريان خودروهاي وانت زامیاد عمل کند، مقرر شد مجوز شماره‌گذاری برای اين نوع خودروها صادر شود.

براساس اعلام این شرکت، صدور مجوز نهايي پلاك گذاري خودروها در اختيار پليس راهور است كه اين امر با انجام مراحل اداري در روزهاي آينده، نهايي خواهد شد.

شرکت زامیاد همچنین در واکنش به مطالب درج شده در برخی رسانه ها مبني بر متوقف شدن توليد وانت هاي زامياد تا پايان سال جاري، اعلام کرد که با توجه به اخذ مجوزهاي قانونی مربوطه، توليد وانت هاي زامياد با موتور Z24 تا پايان سال جاري ادامه خواهد يافت؛ ضمن اينكه به موازات آن و با بی‌اثر ساختن تحریم ها، اين مجموعه با كمك شركت هاي دانش بنيان، توانسته است گواهينامه تاييد آلايندگي يورو 5 + EOBD براي وانت هاي توليدي با موتور Z24NI را از “شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران” و نيز شركت بازرسي مورد تاييد سازمان حفاظت محيط زيست اخذ کند.

همچنین مطابق با برنامه هاي توسعه‌اي گروه خودروسازي سايپا و هماهنگی انجام شده با سازمان حفاظت محیط‌زیست در راستای قانون هوای پاک، اين شركت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک موتوري با بازدهي بیشتر و با تکنولوژی روز، جايگزين موتور فعلي کند.

انتهای پیام/

آغاز پیش فروش محصولات سایپا از امروز

تولید نیسان آبی متوقف می شود

جدیدترین ورق‌ها، آلیاژها و فرآیند تولید خودرو به نام شاهین ثبت شد/ فناوری تولید به‌روز و آلیاژهای جدید، شاهین را به ایمن‌ترین خودروی ملی تبدیل کرده است

ضرورت تولید خودرو ارزان قیمت در شرایط کنونی گرانی بازار

تلاش سایپا برای افزایش تولید و پاسخگویی به نیازهای مشتریان با استفاده از توانمندی و ظرفیت داخلی، کار خوبی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی