پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس در ایران خودرو

تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان آغاز شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: جمعیت بسیاری در صنعت خودروسازی ایران مشغول به کار هستند و هدف از تحقیق و تفحص کمک به این صنعت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران درباره طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان، گفت: […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۹

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: جمعیت بسیاری در صنعت خودروسازی ایران مشغول به کار هستند و هدف از تحقیق و تفحص کمک به این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران درباره طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان، گفت: ایران در حال تبدیل شدن به کشوری صنعتی است و بسیاری از صاحب نظران عرصه اجتماعی درباره صنعت و فعالیت‌های صنعتی کارخانجات حساسیت‌هایی دارند که به جا و مناسب است، این حساسیت ها موجب شد که در ماه‌های گذشته طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در کمیسیون صنایع و معادن با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و نمایندگان متقاضی بررسی و در نهایت در کمیسیون و صحن علنی تصویب شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی از تعیین کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان در هفته جاری خبر داد و افزود: جمعیت بسیاری در صنعت خودروسازی ایران مشغول به کار هستند و هدف از تحقیق و تفحص کمک به این صنعت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین درباره موافقت کمیسیون صنایع و معادن با تحقیق و تفحص از صنعت فولاد، اضافه کرد: هدف از تحقیق و تفحص مچ‌گیری نبوده و این طرح دلیلی بر وجود تخلف در این واحدها نیست، با این طرح ایرادات و نواقص احتمالی موجود مشخص شده و به مجموعه های مدیریتی در جهت بهبود امور کمک می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فولاد، صنعتی حیاتی در کشور است، ادامه داد: مجموعه فولاد مبارکه در شرایط کنونی که کشور تحت شدیدترین تحریم ها است از یک سو با تامین مواد اولیه موردنیاز صنایع داخلی و از سوی دیگر ارزآوری به اقتصاد کشور کمک بسیاری کرده است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

رشد 18 درصدی تولید خودرو طی 9 ماهه نخست سال جاری

تداوم این وضعیت امکان تامین قطعه را مشکل ساز می کند

آغاز طرح تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازی

مخالف آزادسازی قیمت خودرو با شیوه وزارت صمت هستیم!

خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود

خودرو باید به یک کالای رقابتی تبدیل شود نه سرمایه ای!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی