پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصرف بنزین

علت تاخیر در واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اشاره کرد: علت تاخیر در واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی در دیر کرد ارائه اطلاعات توسط رانندگان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره شکایت رانندگان اسنپ به دلیل تاخیر در واریز سهمیه سوخت این دسته از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اشاره کرد: علت تاخیر در واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی در دیر کرد ارائه اطلاعات توسط رانندگان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره شکایت رانندگان اسنپ به دلیل تاخیر در واریز سهمیه سوخت این دسته از خودرو‌ها گفت: این دسته از رانندگان باید مشکل را از طریق صنف خودشان پیگیری کنند. به محض این که اطلاعات آن‌ها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برسد، طی مدت 24 ساعت، کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود.

کاهی افزود: این اطلاعات باید از طرف صنف خودشان تایید و به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام شود تا برای این گروه صنفی، مقدار مشخصی سوخت واریز شود؛ دلیل آن هم این است که سهمیه این دسته از رانندگان به صورت اعتباری پرداخت می‌شود و تا زمانی که تاییدیه صنف مرتبط وجود نداشته باشد، امکان واریز سهمیه سوخت آن‌ها از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کسر هزینه لغو سفر از مسافران تاکسی اینترنتی خلاف قوانین اتحادیه است

آشنایی با یک روبو تاکسی 2 جهته

هزینه معاینه فنی تاکسی ها در روز حمل و نقل رایگان است

نوسازی ناوگان تاکسی های بین شهری در دستور کار سازمان راهداری

ثبت نام برای دوگانه ‌سوز کردن مسافربرهای اینترنتی آغاز می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی