پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از بهمن موتور (1)

بازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شرکت کروز و گروه بهمن

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز و گروه بهمن از این واحدهای ممتاز تولیدی صنعتی بازدید به عمل آوردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این بازدید که با حضور دکتر عزت الله اکبری تالارپشتی رییس، دکتر علی جدی نایب رییس دوم، دکتر بهزاد رحیمی دبیر دوم و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۹

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز و گروه بهمن از این واحدهای ممتاز تولیدی صنعتی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این بازدید که با حضور دکتر عزت الله اکبری تالارپشتی رییس، دکتر علی جدی نایب رییس دوم، دکتر بهزاد رحیمی دبیر دوم و حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن و بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی انجام شد، ضمن بازدید از خطوط تولید و دیدار با کارگران و همچنین افتتاح خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه سازی کروز، با مدیران و پرسنل مجموعه در خصوص مشکلات موجود و پیش روی صنعت و دغدغه های صنعتگران به گفتگو پرداختند.

بازدید از بهمن موتور (2)

اعضای کمیسیون صنایع در ادامه نیز از شرکت بهمن موتور و از دو محصول جدید و توسعه این شرکت بازدید به عمل آوردند. در این بازدید خط تولید خودروهای جدید گروه از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن ها نیز توسط نمایندگان مجلس یازدهم مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /

فیدلیتی، خودروی آینده بهمن موتور

شرایط فروش جدید شرکت بهمن موتور اعلام شد

اجرای طرح هوای پاک ویژه محصولات بهمن موتور آغاز شد

افزایش تولید و داخلی سازی هفتاد درصدی شیلر محقق می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی