پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوپا

آغاز تولید کوپا و JMC S350

مدیرعامل ریگان خودرو از آغاز دوباره تولید و عرضه خودرو کوپا خبر داد و گفت: این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی خطیبی مدیرعامل ریگان خودرو در رابطه با وضعیت کلی شرکت ریگان خودرو اعلام کرد: این شرکت بزرگترین سالن تولید یکپارچه خودرو بخش خصوصی در کشور […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۹

مدیرعامل ریگان خودرو از آغاز دوباره تولید و عرضه خودرو کوپا خبر داد و گفت: این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی خطیبی مدیرعامل ریگان خودرو در رابطه با وضعیت کلی شرکت ریگان خودرو اعلام کرد: این شرکت بزرگترین سالن تولید یکپارچه خودرو بخش خصوصی در کشور را دارا است که پیش از این فعالیت خود را با تولید خودروی کوپا که محصول شرکت خودروسازیZotye چین است آغاز کرده و حدود ۱۷۰۰ دستگاه از این خودرو را نیز به بازار عرضه کرده است .

خطیبی با اشاره به اینکه پس از بروز مشکلات برای کارخانه مادر چین این روند حدود دو سال با وقفه مواجه شد، افزود: هم اکنون با تلاش های انجام شده و با بهره‌گیری از ظرفیت ها و امکانات شرکت ریگان خودرو در کشور چین، تهیه کلیه قطعات اعم از بدنه گیربکس و سایر قطعات در داخل و خارج از کشور برای این محصول صورت گرفته و انشاالله به زودی تولید کوپا با قوت و قدرت بیشتر از قبل آغاز و وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو افزود: تولید محصول دیگر این شرکت به نام JMC S350 که یک شاسی بلند منحصر به فرد چینی است در دستور کار قرار گرفته و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

وی گفت: این خودرو با قدرت موتور ۲05 اسب بخار، گنجایش موتور ۲۰۰۰ سی سی و سیستم4WD و مصرف سوخت حدود 5/8 لیتر بوده و تاکنون ۶۰ دستگاه از این دستگاه از این خودرو در مرحله ازمایشی تولید شده و تا پایان سال نیز 60 دستگاه دیگر تولید خواهد شد.
خطیبی با بیان اینکه یک محصول شاسی بلند دیگر نیز از سال آینده در در برنامه تولید شرکت ریگان خودرو قرار خواهد گرفت افزود: این خودرو از نظر کیفیت و کلاس بین Coupa و JMC S350 قرار خواهد گرفت و با توجه به ویژگی هایی که دارد به طور حتم از اقبال مناسبی در بازار ایران برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ریگان خودرو تصریح کرد: طی سالهای گذشته روند انتخاب محصول در شرکت ریگان خودرو بسیار هوشمندانه بوده و در ادامه تلاش خواهیم کرد تا با تکمیل روندهای گذشته و برنامه‌ریزی برای مشارکت انحصاری با شرکت‌های مادر بزرگ و دارای تنوع محصول گام های بلندی را برای حضور قدرتمند در بازار ایران برداریم و به طور حتم تلاش خواهیم کرد تا در زنجیره جهانی یک یا دو خودروساز بزرگ دنیا برای پوشش بازار داخلی و کشورهای همجوار و CIS حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

مدیرعامل جدید ریگان خودرو معرفی شد

چینیِ بد شانس!/ برخورد نزدیک با کوپا T210 فیس لیفت

خط تولید محصول جدید ریگان خودرو با حضور استاندار کرمان افتتاح شد

خودروسازان خصوصی روی سرسره کاهش تولید/ تحلیلی بر آمار تولید خودرو در ۱۰ ماهه ۹۷

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی