پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

ارائه تسهیلات ویژه فروش، نیاز مشتریان در بازار خودرو

بازار خودرو کشوز تحت تاثیر نوسانات سیاسی و اقتصادی جالب توجه قرار گرفته و می توان گفت این بازار، وضعیت بی سابقه ای را طی ماه های گذشته سپری کرده است. به گزارش گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازار خودرو کشوز تحت تاثیر نوسانات سیاسی و اقتصادی جالب توجه قرار گرفته و می توان گفت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۹

بازار خودرو کشوز تحت تاثیر نوسانات سیاسی و اقتصادی جالب توجه قرار گرفته و می توان گفت این بازار، وضعیت بی سابقه ای را طی ماه های گذشته سپری کرده است.

به گزارش گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازار خودرو کشوز تحت تاثیر نوسانات سیاسی و اقتصادی جالب توجه قرار گرفته و می توان گفت این بازار، وضعیت بی سابقه ای را طی ماه های گذشته سپری کرده است.

افزایش قیمت رسمی خودروها، نوسانات بازار ارز و تاثیر آن بر این بازار و از طرفی سوداگری دلالان و فاصله قیمت خودروها از کارخانه تا بازار، شرایط را برای مشتریان سخت کرده است. با توجه به این عوامل در کنار رشد نرخ تورم سبب می شود تا هیچ کس به سمت فروش اقساطی خودرو و ارائه تسهیلات نشود.

اعطای تسهیلات فروش بلند مدت از سوی شرکت های خودروساز می تواند موجب تحریک بازار و رشد تقاضا در بازار شود.

البته طی سال های گذشته برخی از شرکت های قلابی در جهت سوداگری، اقدام به ارائه تسهیلاتی کردند که قادر به پاسخگویی به آن نبودند این موضوع سبب ایجاد یک ذهنیت منفی برای مردم شد. لذا اگر یک شرکت خودروساز بتواند تسهیلات لازم برای فروش بلند مدت را فراهم کند می تواند بخشی از مشتریان که در اصل مصرف کنندگان حقیقی هستند را به سوی خود جذب کند.

در شرایطی که اقتصاد ما با شرایط تورمی روبرو است قطعا خرید اقساطی امکان پرداخت را برای خریداران تسهیل می کند و به نفع مشتری نیز خواهد بود.

آنچه مشتریان نیاز دارند تسهیلات از منبع معتبر با تضمین شرکت های خودروساز بوده تا بتوانند با خیال آسوده خودرو خود را انتخاب کنند.

شرکت های خودروساز با ارائه تسهیلات فروش بلند مدت، در اصل پروسه خرید خودرو را برای مشتری تسهیل می کنند. چرا که افراد نسبت به آینده بی خبر هستند و برای بسیاری دستیابی به خودرو و خرید آن سخت شده اما این شرایط این امکان را سریع تر فراهم می کند.

انتهای پیام/

کاهش قیمت خودرو بستگی به سیگنال های سیاسی دارد

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار/ تیبا صندوق دار 110 میلیون تومان

عملکرد جالب توجه خودروسازان در تولید خودروهای سنگین

لزوم عرضه هرچه سریعتر خودرو در بورس

حذف قیمت از آگهی های فروش اینترنتی بازار خودرو و مسکن را به تعادل می رساند

خیز دوباره قیمت خودرو در بازار/ آیا ‌خودرو مجددا گران می شود؟

قیمت خودروها تا پایان سال تغییر نخواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی