پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

‎طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو/ اختصاص کوییک اتوماتیک به طرح تبدیل

‎گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ‎در این طرح خریداران خودروهای “ساندرو و استپ […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۹

‎گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

‎در این طرح خریداران خودروهای “ساندرو و استپ وی اتوماتیک” می توانند از طرح های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‎در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره دو مشتریان محترم می توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییکR رایگان بهره مند شوند.

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تحقیق و توسعه با جدیت در گروه خودروسازی سایپا پیگیری می شود/ تمرکز بر تولید نخستین خودرو هوشمندِ کشور در گروه سایپا

تولید اولين خودروی هوشمندِ کشور در سایپا با مشاركت پژوهشگاه وزارت ارتباطات

شورای رقابت قیمت ساینا اس و کوییک اس را اعلام کرد

دست دوم های خانوادگی/ مقایسه تویوتا آریون و نیسان تیانا

تولید ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک بازار

اعتماد یا قدرت؟/ مقایسه ای میان نیسان پیکاپ و پاژن

محبوبِ سال‌های دور که میان هیاهو گم شد!/مروری بر سرگذشت نیسان پاترول در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی