پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید و فروش خودرو

برگ سبز خودرو حکم سند قانونی دارد/ ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اختیاری است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: با حکم دیوان عدالت اداری برگ سبزهای صادره از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حکم سند قانونی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار کرد: با حکم دیوان عدالت اداری برگ سبزهای صادره از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: با حکم دیوان عدالت اداری برگ سبزهای صادره از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حکم سند قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار کرد: با حکم دیوان عدالت اداری برگ سبزهای صادره از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حکم سند قانونی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به سؤالات و ابهامات بسیار شهروندان در این خصوص افزود: با توجه به حکم قطعی دیوان عدالت اداری ثبت سند خودرو توسط فروشندگان به نام خریداران در دفاتر اسناد رسمی اختیاری است و هیچ الزامی برای این کار وجود ندارد.

وی در پایان گفت: از آن‌جا که مراجع قضایی، مالکیت وسایل نقلیه موتوری را تنها از پلیس استعلام می‌کنند بنابر این سند صادره از سوی پلیس از اعتبار بسیار بالاتری برخوردار است و شهروندان باید مراقب باشند که هیچ خودرویی را بدون برگ سبز آن خریداری نکنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

به راحتی از قیمت روز خودروهای صفر بازار مطلع شوید

قیمت ها در بازار خودرو افزایش نیافته است

ارائه تسهیلات ویژه فروش، نیاز مشتریان در بازار خودرو

کلاهبرداری با فروش اقساطی خودرو

خیز دوباره قیمت خودرو در بازار/ آیا ‌خودرو مجددا گران می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی