پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از غرفه کروز

ابتکار، خلاقیت و نوآوری را در غرفه کروز به وضوح مشاهده کردم

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در حاشیه بازدید از غرفه کروز در آخرین روز از نمایشگاه قطعات خودرو گفت: ابتکار، خلاقیت و نوآوری را در این بازدید به وضوح مشاهده کردم و توانمندی کروز در زمینه داخلی سازی قطعات خودرو قابل تقدیر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در حاشیه بازدید از غرفه کروز در آخرین روز از نمایشگاه قطعات خودرو گفت: ابتکار، خلاقیت و نوآوری را در این بازدید به وضوح مشاهده کردم و توانمندی کروز در زمینه داخلی سازی قطعات خودرو قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو گفت: صحنه های بسیار زیبایی را دیدم که توانمندی های جوانان ما در این نمایشگاه متبلور شده است و باید قدر این موقعیت ها را بدانیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه یعنی آینه ای که صنعت و تولیدات داخل را می تواند به عرصه نمایش درآورد. نمایشگاه قطعات خودرو نشان دهنده میزان پیشرفت صنعت قطعه سازی کشور است. اکنون بیش از هفتاد درصد از نیاز صنعت خودروسازی به دست قطعه سازان کشور داخلی سازی شده است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: با همین روند پیش رویم تا چند سال آینده می توانیم صد درصد قطعات مرتبط با خودرو را داخلی سازی کنیم.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در بازدید از غرفه کروز در خصوص توانمندی های این قطعه ساز تصریح کرد: باور نداشتم کروز تا این میزان در تولید قطعات خودرو پیشرفت داشته باشد. ابتکار، خلاقیت و نوآوری را در این بازدید به وضوح مشاهده کردم.

گفتنی است شرکت صنایع تولیدی کروز با چهل سال سابقه در عرصه صنعت خودرو به همت متخصصان و نخبگان روحی تازه به قطعه سازی کشور بخشیده است و توانسته در این برهه زمانی سخت ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی، سه هزار قطعه را بومی سازی کند. 12 هزار و پانصد نفر در مجموعه کروز مشغول به کار هستند و اکنون با راه اندازی مرکز تحقیق و نوآوری، به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعالیت دارد.

انتهای پیام/

قدم های مثبت مرکز تحقیقات و نوآوری کروز در درمان کرونا

امیدوارم کروز در آینده بتواند با شرکت های قطعه سازی جهان رقابت کند

کروز جزء شرکت های توانمند در حوزه قطعات الکترونیکی است/ آمادگی سایپا برای همکاری بیشتر با قطعه سازان

تولید پنجمین نسل ECU و نخستین نسل ACU توسط کروز/ برتری نمونه ایرانی از محصول خارجی

وزیر صمت ازکنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز رونمایی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی