پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)

فرصت مناسب برای خودرو دار شدن/ شرایط فروش ویژه محصولات مدیران خودرو تنها با 30درصد پیش پرداخت!

شرکت مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به زحمات پزشکان و کادر درمان در این روزهای سخت کرونایی، شرایط فروش ویژه ای را برای انواع محصولاتش در نظر گرفته است. البته این شرایط فروش خودرو به صورت اقساطی در نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)، به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های این خودروساز کشور، برای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به زحمات پزشکان و کادر درمان در این روزهای سخت کرونایی، شرایط فروش ویژه ای را برای انواع محصولاتش در نظر گرفته است. البته این شرایط فروش خودرو به صورت اقساطی در نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)، به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های این خودروساز کشور، برای تمام خریداران تعمیم یافته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مدیران خودرو از اولین و تنها شرکت های خودروسازی به شمار می رود که همواره خودروهایش را با اقساط بلند مدت و سودهای مشابه سود بانکی عرضه می کند. این شرایط فروش متنوع تقریبا همیشه برقرار بوده و حتی در شرایط فعلی بازار و صنعت خودرو که بیشتر شرکت ها تنها به صورت نقدی اقدام به فروش می کنند، شرایط فروش مدیران خودرو همچنان برقرار است.

در حقیقت مدیران خودرو به مصرف کننده نهایی اهمیت می دهد و با این کار در تلاش است واسطه ها را حذف کند. نمایندگی 480 محمدی هم به عنوان یک نمایندگی پرقدرت و برجسته مدیران خودرو، خودروهای ام وی ام و چری را با شرایط اعلامی از سوی شرکت به فروش می رساند و هیچ محدودیتی در فروش خودروها ندارد.

با مشاهده انواع محصولات جدید مدیران خودرو از جمله خودروی تیگو 7، آریزو 6، آریزو 5، ام وی ام X33 جدید، ام وی ام X22 جدید، ام وی ام 315 اتوماتیک جدید و خودروی X55 در در نمایشگاه نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) به این نتیجه می رسیم که فعالیت این نمایندگی محدود به خودروهای ام وی ام یا چری نمی شود و خریداران علاوه بر اینکه می توانند از میان تمام محصولات مدیران خودرو، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، این امکان را دارند که با یک پیش پرداخت مناسب، جدیدترین محصولات این شرکت را به صورت اقساطی، با اقساط متنوع خریداری کنند.


برای آشنایی بیشتر با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)


شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ای را برای مشاغل خاص، پزشکان و اعضای زحمت کش کادر درمان در نظر گرفته که در این شرایط، خریدار می تواند با پرداخت 30 درصد از قیمت خودرو، آن را تحویل بگیرد و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کند. اما نمایندگی 480 محمدی دست خریداران بازتر گذشاته و این شرایط فروش را به عموم خریداران تعمیم داده است.

به این ترتیب خریداران می توانند با 30 درصد پیش پرداخت صاحب خودرو شوند و 70 درصد مبلغ خودرو را در اقساط 12 تا 60 ماهه (بسته به انتخاب مشتری) بپردازند. به این اقساط سود 21 درصدی (مشابه سود بانکی) تعلق می گیرد و خودروها در این طرح فروش ظرف حداکثر 30 روز کاری تحویل داده می شوند. لازم به ذکر است این شرایط فروش تمام محصولات مدیران خودرو را پوشش داده و انتخاب نوع بازپرداخت کاملا به اختیار مشتری است.

 

 

 

برچسب‌ها : MVM 315MVM X22MVM X33MVM X55ام وی امام وی ام 315ام وی ام 315 اتوماتیکام وی ام 315 جدیدام وی ام X22ام وی ام x22 جدیدام وی ام X33ام وی ام X33 جدیدام وی ام X55خدمات پس از فروش مدیران خودروخودروی چینیشاسی بلند چینیشرایط فروش ام وی امشرایط فروش ام وی ام 315شرایط فروش ام وی ام 315 اتوماتیکشرایط فروش ام وی ام X22شرایط فروش ام وی ام X33شرایط فروش ام وی ام X55شرایط فروش خودروی چینیشرایط فروش محصولات مدیران خودروشرایط فروش چریشرایط فروش چری آریزو6شرایط فروش چری آریزوهشرایط فروش چری تیگو5شرایط فروش چری تیگو7فروش اقساطی ام وی امفروش اقساطی ام وی ام 315 اتوماتیکفروش اقساطی ام وی ام 315 جدیدفروش اقساطی ام وی ام X22فروش اقساطی ام وی ام X33فروش اقساطی ام وی ام X55فروش اقساطی محصولات مدیران خودروفروش اقساطی چریفروش اقساطی چری آریزو5فروش اقساطی چری آریزو6فروش اقساطی چری تیگو5فروش اقساطی چری تیگو7فروش ویژ] چریفروش ویژه ام وی امفروش ویژه ام وی ام 315 اتوماتیکفروش ویژه ام وی ام x22فروش ویژه ام وی ام X33فروش ویژه ام وی ام X55فروش ویژه مدیران خودروفروش ویژه چری آریزو5فروش ویژه چری آریزو6فروش ویژه چری تیگو5فروش ویژه چری تیگو7قیمت ام وی ام 315قیمت ام وی ام 315 اتوماتیکقیمت ام وی ام X22قیمت ام وی ام x33قیمت ام وی ام X55قیمت چری آریزو5قیمت چری آریزو6قیمت چری تیگو5قیمت چری تیگو7مدیران خودرونمایندگی 480 مدیران خودرونمایندگی 480 مدیران خودرو محمدیپیش فروش محصولات مدیران خودروچریچری آریزو5چری آریزو5 توربوچری آریزو6چری تیگو5چری تیگو7

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی