پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو

عرضه محصولات مدیران خودرو با شرایط فروش ویژه

بازار خودروی کشور تحت تاثیر عوامل گوناگون نوسانات بسیاری را به خود دیده و با توجه به افزایش قیمت بسیار بالای خودروها در مدت اخیر، قدرت خریداران پایین آمده و حالا خودرو خریدن سخت تر از گذشته شده است. در همین راستا و برای آسان شدن خرید خودرو و حذف واسطه ها، شرکت مدیران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

بازار خودروی کشور تحت تاثیر عوامل گوناگون نوسانات بسیاری را به خود دیده و با توجه به افزایش قیمت بسیار بالای خودروها در مدت اخیر، قدرت خریداران پایین آمده و حالا خودرو خریدن سخت تر از گذشته شده است. در همین راستا و برای آسان شدن خرید خودرو و حذف واسطه ها، شرکت مدیران خودرو محصولات خود را با شرایط فروش ویژه به فروش می رساند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

گرانی خودرو باعث شده بسیاری از خریداران بیش از گذشته به سوی خرید خودرو با شرایط اقساطی روی بیاورند. شرکت مدیران خودرو در حال حاضر تنها شرکت خودروسازی است که شرایط اقساط و تسهیلات ویژه فروش را برای محصولات خود تدارک دیده است.

از مزایای اصلی این طرح این است که متقاضیان میتوانند خودروهای خود را با پیش پرداخت مناسب و تسهیلات بلند مدت در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

همچنین شرکت مدیران خودرو شرایط ویژه و خاص فروش را نیز برای ارگانها و سازمانهای دولتی در نظر گرفته است که در نوع خود خاص بوده و سبب می شود تا افراد شاغل در بسیاری از ارگانها و نهادها بتوانند محصولات این شرکت را در صورت انتخاب با شرایط مناسب تری مالک شوند.

علاقمندان برای آگاهی از شرایط مناسب و منعطف شرکت مدیران خودرو و همچنین شرایط فروش گروهی میتوانند به سایت www.mvmco.ir  مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی