پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

عدم ثبات اقتصادی تصمیم گیری را سخت کرده است/ انتظار معجزه از کسی نباید داشته باشیم

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، عدم ثبات اقتصادی و بازار ارز تصمیم گیری را سخت کرده از کسی نباید انتظار معجزه داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو الله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون ارزیابی عملکرد علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، عدم ثبات اقتصادی و بازار ارز تصمیم گیری را سخت کرده از کسی نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

الله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون ارزیابی عملکرد علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: برخی موارد و موضوعاتی که در حیطه‌ی عملکرد وزارت صمت مطرح است، مواردی است باید در یک دوره‌ی زمانی چندین ماهه یا چندین ساله با برنامه‌ریزی صحیح حل شود و در دوره‌ای کوتاه مدت قابل رفع نیست.

وی گفت: مشکل خودروسازها مشکل طویل المدتی در کشور است و چند دهه است که درگیر آن هستیم، لذا نیاز به تصمیمات اساسی از طرف دولت و ارکان نظام دارد و باید تحولی در سیستم تولیدات خودرو ایجاد شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: این منصفانه نیست که با این بهانه وزیر را زیر سوال ببریم. از کسی نباید انتظار معجزه داشته باشیم، عدم ثبات اقتصادی و بازار ارز تصمیم گیری را سخت کرده است و این تصمیم گیری از طریق یک نفر انجام نمی‌شود لذا سایر بخش های پولی و اقتصادی تاثیرگذار هستند و امیدواریم در زمان مناسبی شاهد عملکرد مناسب از سوی آنها باشیم.

نماینده مردم در مجلس نهم و یازدهم تصریح کرد: در جلساتی که با وزیر صمت داشتیم شاهد آن بودیم که ایشان در جهت واقعی سازی قیمت خودرو و افزایش تیراژ خودرو در تلاش هستند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: رویکرد اصلی وزیر صمت در جهت توجه به تولید داخل و حمایت از آن است و در همین راستا ورود کالاهای مشابه داخلی را ممنوع کرده است.

انتهای پیام/

عرضه خودرو بدون قرعه کشی محتمل است

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

قیمت انواع مدل های پراید در بازار

آزادسازی قیمت خودرو در صورت افزایش تولید تاثیر مثبت دارد

واردات که تعطیل شد، حداقل قیمت خودروها را آزاد کنید!/ خودروساز مجبور به زیان می شود و کسی پاسخگو نیست!

نیاز سالانه بازار خودرو چقدر است؟

قیمت کوییک پلاس اتوماتیک مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی