پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر صمت

ایران خودرو باید گیربکس اتوماتیک تولید کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران خودرو باید تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد و ما در وزارت صمت نیز حمایت خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با اشاره به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران خودرو باید تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد و ما در وزارت صمت نیز حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اظهار کرد: ما امروز با وجود تحریم‌ها قدم‌های بزرگی برداشتیم و ما انتظار داریم شرکت‌های خودرویی ما از جمله ایران خودرو گام‌های بزرگتری بردارند.

وی با بیان اینکه ایران خودرو باید تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد و ما در وزارت صمت نیز حمایت خواهیم کرد افزود: استان قزوین در حوزه صنعتی مسیر خوبی را طی کرده است و این مسیر باید ادامه داشته باشید.

وزیر صمت تصریح کرد: ما باید در حوزه تولید و صادرات قدم بزرگی برداریم به گونه ای که ما سال گذشته ۷۵ درصد صادرات به کشورهای همسایه داشتیم و بیشتر واحدهای تولیدی ما امروز به فکر توسعه واحدهای خود و صادرات هستند.

رزم حسینی اشاره کرد: ما امروز در سیمان، فولاد، پتروشیمی و حوزه های دیگر صادر کننده هستیم و امروز چپ و راست در صورتی معنا پیدا می‌کند که ما به رشد و توسعه دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: جوانان امروز ما باید برای توسعه کشور تلاش کنند و ما هم در این مسیر همراه آنها خواهیم بود تا در تمام کشور حتی روستاها شاهد تولید باشیم.

وزیر صمت تصریح کرد: ما آمادگی حمایت از شرکت‌های تولیدی را برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار در مناطق محروم و کشور داریم.

رزم حسینی بیان کرد: وقتی فرصت‌های کارآمد وجود داشته باشد سرمایه‌های در پستو نیز وارد بازار می‌شود و ما بهترین وضعیتت ممکن را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت خودرو بودیم

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

رونمایی از خط تولید گیربکس شش سرعته با حضور وزیر صمت

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند

صرفه‌جویی ۶۸۴ میلیون دلاری در یارانه سوخت

هشدار ایران خودرو نسبت به استفاده غیراستاندارد از جافندکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی