پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد بین استانی

ورود به شهرهای قرمز و نارنجی با خودرو شخصی ممنوع است

معاون کل وزارت بهداشت از ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: سفر به شهرهای زرد نیز مشروط است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات سفرهای نوروزی گفت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی به طور کلی ممنوع است که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

معاون کل وزارت بهداشت از ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: سفر به شهرهای زرد نیز مشروط است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات سفرهای نوروزی گفت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی به طور کلی ممنوع است که در حدود 50 شهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و تردد خودروهای پلاک غیر بومی به این شهرها ممنوع است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سفر به شهرهای زرد نیز مشروط است، اشاره کرد: در حال حاضر بیش از نیمی از شهرهای کشور در وضعیت زرد قرار دارند و امکان سفر به این شهرها وجود دارد. اما، با توجه به شرایط کرونایی کشور، رفتن به بعضی از شهرهای زرد را ممنوع کرده‌ایم.

به گفته وی، سفر به مناطق مسافرپذیر در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان ممنوع است. همچنین سفر به شهرهای اصفهان، مشهد و شیراز نیز که در وضعیت زرد قرار دارند، ممنوع است.

حریرچی با تاکید بر اینکه فعلاً سفر نوروزی با خودروهای شخصی ممنوع است، تصریح کرد: برای سفر با قطار و هواپیما فعلاً ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی نگرفته است. البته بستگی به وضعیت بیماری و شدت شیوع ویروس انگلیسی دارد که می‌تواند این تصمیمات را دستخوش تغییر کند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

نمایندگان مجلس اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند!

پارکینگ های مکانیزه به زودی در 4 منطقه از تهران احداث می شود

راه اندازی سامانه عوارض خودرویی خلاف قانون است

واریز جریمه های کرونایی به خزانه دولت

ورود به استان های شمالی و 8 شهر دیگر ممنوع شد

اخراج مسافر بدون ماسک از هواپیما

فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی