پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ

پارکینگ های مکانیزه به زودی در 4 منطقه از تهران احداث می شود

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از طراحی و احداث پارکینگ ‌های محله‌ای در ۴منطقه تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مناف هاشمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مناقصه طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در 4 منطقه تهران بزودی برگزار و نقشه‌های اجرایی برای ساخت پارکینگ محله‌ای […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از طراحی و احداث پارکینگ ‌های محله‌ای در ۴منطقه تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مناف هاشمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مناقصه طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در 4 منطقه تهران بزودی برگزار و نقشه‌های اجرایی برای ساخت پارکینگ محله‌ای در سه منطقه دیگر تهیه می شود.

هاشمی در تشریح جزئیات ساخت پارکینگ‌های محله‌ای در سطح شهر تهران گفت: در اجرای مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران درباره احداث پارکینگ‌های محله‌ای از درآمد حاصل از عوارض کسری پارکینگ، معاونت حمل ونقل و ترافیک با همکاری دیگر حوزه‌های مرتبط، شیوه‌نامه اجرایی احداث پارکینگ محله‌ای در شهر تهران را تدوین کرد که این شیوه‌نامه توسط شهردار محترم تهران ابلاغ شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در برخی محلات شهر تهران، شناسایی محلات با اولویت وجود زمین و همچنین پرداخت کسری پارکینگ ساختمان‌های جدیدالاحداث و دیگر مفاد شیوه‌نامه اجرایی ابلاغی در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

هاشمی تاکید کرد: حسب بررسی و هماهنگی به عمل آمده با شهرداری‌های مناطق6،10،14،20 در حال حاضر طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در این مناطق برای برگزاری مناقصه عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که در سه نطقه دیگر نیز زمین‌هایی برای این کار در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: در مناطق یک، 16 و 13هم طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی برای احداث پارکینگ محله‌ای طبقاتی در دستور کار سازمان حمل ونقل و ترافیک است. ضمن اینکه به دلیل ضرورت ساخت پارکینگ‌های محله‌ای در سراسر تهران،پس از معرفی زمین‌های مناسب توسط سایر مناطق، اقدامات لازم توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

شهرداری به شهروندان دوچرخه سوار پارکینگ رایگان ارئه می کند

بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا سال 99

فرآیند صدور سند مالکیت پارکینگ‌های عمومی و تعهدی شهر تهران آغاز شد

جای پارک اختصاصی برای آقای گل جام جهانی!

گرفتن انعام در کارواش ها غیرقانونی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی