پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می کند

200 سایت در76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد سال 1400 توسط همراه اول نوسازی می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نوسازی شبکه تلفن همراه استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب پروژه ایمن سازی و بهسازی کشوری از دو هفته گذشته با هدف افزایش پوشش با كيفيت شبكه، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

200 سایت در76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد سال 1400 توسط همراه اول نوسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نوسازی شبکه تلفن همراه استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب پروژه ایمن سازی و بهسازی کشوری از دو هفته گذشته با هدف افزایش پوشش با كيفيت شبكه، كاهش قطعی سايت ها و افزايش كيفيت و ارتقاء پايداری شبكه، آغاز شده و تا پایان خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

علاوه بر نوسازی 200 سایت در76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان، نصب سیستم تغذیه نیروی 6 «هاب سایت» و ایمن سازی 10 سایت پراهمیت این استان با وجود برخی مشکلات، توسط تیم های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت(ناک) نوید آینده ای روشن برای این استان دارد.

همچنین تقويت و پشتيبانی زيرساخت شبكه و جلوگیری از معارضات اجتماعی، ترمیم تجهیزات و بدنه سایت های شبکه همراه اول، جلوگیری از آسیب پذیری سایت های استان سیستان و بلوچستان در مقابل تغییرات آب و هوایی و در نهایت حفظ و استمرار پایداری شبکه از دیگر اهداف و مزیت های اجرای این پروژه با صرف کمترین اعتبار و مدیریت هزینه ها در روزهای سخت کرونایی محسوب می شود.

انتهای پیام/

ثبت بالاترین رکورد سرعت روی شبکه واقعی 5G همراه اول

79 سایت جدید در استان مازندران به شبکه همراه اول پیوست

اعزام تیم یاری رسان و توزیع بسته های حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده سی سخت

همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99

سایت‌های 5G همراه اول در مشهد افتتاح می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی