پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن 765LT (1)

جراحی یک رویا/ تیونینگ مک لارن 765LT توسط هنسی

هنسی به تازگی به سراغ ارتقا مک لارن 765LT خودرویی که توانایی تولید 755 اسب بخار قدرت را دارد، رفته و حالا با ارتقا آن این خودرو 1000 اسب بخار قدرت را تولید می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هنسی در تازه ترین اقدام خود دست به تیغ شد و به سراغ سوپراسپرت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

هنسی به تازگی به سراغ ارتقا مک لارن 765LT خودرویی که توانایی تولید 755 اسب بخار قدرت را دارد، رفته و حالا با ارتقا آن این خودرو 1000 اسب بخار قدرت را تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هنسی در تازه ترین اقدام خود دست به تیغ شد و به سراغ سوپراسپرت بریتانیایی رفته است.

این کمپانی خودرو مک لارن 765LT یکی از سریع ترین خودروهای موجود را ارتقا داده است. البته ناگفته نماند که این خودرو قبل از دست به کار شدن هنسی توانایی تولید 755 اسب بخار قدرت را دارد و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها 2.8 ثانیه زمان نیاز دارد.

مک لارن 765LT (2)

اما هنسی اعتقاد داشته که هنوز می‌­توان عملکرد این خودرو را ارتقا دهد و به همین دلیل مجموعه فنی برای مک‌لارن 765LT پیشنهاد کرده که قدرت آن را به 1000 اسب بخار افزایش داده است.

حالا این سوپراسپرت جذاب می‌­تواند ظرف تنها 2.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد.

مک لارن 765LT (3)

علاوه ‌بر ارتقای پیشرانه، فیلترهای هوای ارتقاء یافته، خروجی اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ با قابلیت صدای بیشتر، ارتقاء نرم‌­افزاری ECU و برخی تغییرات جزئی در بدنه و فضای داخلی که شامل نشان هنسی و پلاک شماره‌­دار در کابین می­‌شود، مهمترین تغییرات اعمال شده بر محصول مک‌­لارن توسط هنسی خواهد بود.

مک لارن 765LT (4)

مبلغ درخواست شده از سوی هنسی برای این مجموعه قطعات و نصب آن روی مک‌­لارن 765LT برابر با 24,950 دلار است که با توجه به قیمت 358 هزار دلاری این سوپراسپرت بریتانیایی و تغییرات فنی اعمال شده توسط هنسی، رقم زیادی به نظر نمی­‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: باما

سپر به سپر مک لارن!/ درخشش مرسدس بنز AMG GT بلک سریز در پیست های اتومبیلرانی

صورت زخمی/ زندگینامه رانندگان مشهور اتومبیلرانی (نیکی لائودا)

میلیاردر عشق ماشین!/ مانی خوشبین و کلکسیونی از خاص ترین خودروهای جهان

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی